Mrjet.no

Enkelt, ryddig og greit hos MrJet, men kan et Internett-firma forsvare mer enn to døgns svartid på e-post?

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon
image: Mrjet.no
image: Mrjet.no


MrJet ble startet opp i 1999, og en del av forretningsideen er å tilby reisen til lavere pris ved å eliminere fordyrende mellomledd. MrJet er eid av det multinasjonale nettreisebyrået Ebookers.

Bestillingen hos MrJet går så det suser. Du klikker inn ønsket destinasjon, systemet søker reiser og plass, skriv inn navn og adresse – voilá – billetten kommer i posten. Betalingsmåten er valgfri, enten per bankgiro eller kredittkort.

Tilbyr: Booking av flybilletter, hotell og leiebil.

Priser:
København: 1.147 kroner
Rio de Janeiro: 8.101 kroner

Ingen ekspedisjonsgebyr.

Krav til registrering: Registrering først ved bestilling. En sides registrering: enkelt og greit.

Brukerstøtte: Via e-post og telefon i Sverige. 50 timer og 7 minutter brukte MrJet.no på å besvare henvendelsen.

Avbestilling: Vederlagsfri avbestilling inntil billetten er betalt. DinSide får ved billettsøk opplyst om at MrJet.no belaster konto umiddelbart etter bestilling er sendt.

Billettutlevering: Billettene sendes med posten.

Nettadresse: Mrjet.no

  • Videre til neste nettreisebyrå i testen.

  • Tilbake til hovedartikkelen.