Ebookers.no

Supert bestillingssystem, men ett par feilskjær ødelegger for toppkarakteren.

EBOOKERS: Effektivt billettsøk, men vi vil ha raskere svar på e-post.
EBOOKERS: Effektivt billettsøk, men vi vil ha raskere svar på e-post. Vis mer
[Ugjyldig objekt (NAV)]
Ebookers.no

Ebookers har et svært lettbrukt og oversiktlig billettsøk, som er meget raskt i bruk. Du må kun gjennom tre sider, først søk, deretter resultat for så å gå inn i bestilling. Til sammen venter du i et minutt eller så for resultater.

Alle kan søke etter priser, skal du videre til bestilling må du fylle inn fornavn, etternavn, adresse, telefon og e-post. Bestillingen ble en gang brutt når vi testet, men da lover selskapet å ta kontakt innen 24 timer, eller i løpet av neste arbeidsdag. På kundetelefonen forteller de at de har mye å gjøre for tiden, og at systemet av og til får problemer. Det samme blir bekreftet over e-post noen timer senere.

Du kan betale med kredittkort eller over giro (og fakse kvittering til selskapet). Selskapet sender deg ikke regning. Ved bestilling med avreise innen 10 dager, betaler du 100 kroner i gebyr for ekspresspost.

Toppvurdering innen rekkevidde om kapasitetsproblemene blir løst. Vi ønsker vi oss raskere svar på e-post, det er synd de som arbeider der har så mye å gjøre at det tar en hel arbeidsdag å gi tilbakemelding.

Tilbyr: Ebookers har både enkeltreiser med fly, leiebil og/eller hotell, samt pakkereiser. De har også morsomme hurtigløsninger som når flyr jeg billigst til: og Billettakutten: Hvor kommer jeg for:Selskapet samarbeider med Geotours.

Artikkelen fortsetter under annonsen

Priser:
London: Billigste pris 2.836 kroner inkludert skatt (447 kroner). Dette gjelder en reise via København. Vi fikk ett alternativ på utreise, og syv alternative hjemreiser.
Mexico City: Nettsøket gir ingen resultater, kun meldingen "ingen priser eller plasser funnet". Via telefon får vi oppgitt en beste pris på 6.770 kroner inkludert skatt. Det er med KLM via Amsterdam.

Krav til registrering: Du trenger ikke registrere deg før du skal bestille. Søk kan altså gjøres uten registrering.

Brukerstøtte: De har kundeservice på e-post og telefon. Åpningstider på telefon er 9-17 (10-14). I vår test ble vi brutt flere ganger, og satt lenge i kø. Til sist fikk vi napp, og god hjelp. På e-post tok det 5,5 timer å få svar, av en hyggelig og personlig konsulent som beklager kapasitetsproblemene.

Avbestilling: Bestilling er ikke bindende før selskapet har fått full betaling fra deg. Du kan lett avbestille reisen via lenker du får tilsendt ved bestilling. Etter at du har betalt, kan ikke bestillingen endres uten avbestillingsforsikring og legeattest.

Nettadresse: Ebookers

  • Videre til neste nettreisebyrå i testen.

  • Tilbake til hovedartikkelen.