Slik klager du

Vil du klage på samsalg eller 'bundling', viser vi deg måten å gjøre det på. Nå kan du til og med sende klagen på nettet.

[Ugjyldig objekt (NAV)]

Alle klager på markedsføring skal rettes til Forbrukerombudet.

Skriftlig

Klagen vil bli lagret skriftlig med eget saksnummer, og den vil garantert ble behandlet.

Regn dog med at det kan ta sin tid. Forbrukermyndighetene er ikke kjent for hurtig saksbehandling.

Du kan klage per brev, faks eller e-post. Klagen må inneholde ditt navn og adresse samt opplysninger om hva det klages på og hvorfor.

Hit sender du klagen

Klager per post sendes til Forbrukerombudet, Postboks 4597 Nydalen, 0404 Oslo.

Bruker du faxen, sender du klagen til faxnummer 23 400 601.

Du kan også klage på Forbrukerombudets sider på Internett. På denne siden skriver du personlige opplysninger samt hvilket produkt og selskap du klager på:

Jeg vil klage på samsalg/koblingssalg/'bundling'