NY: Komplett beklagelse

- Dette er bare å beklage, sier Eilif Kiland, PC-ansvarlig hos Komplett.no.

Publisert
Sist oppdatert
[Ugjyldig objekt (NAV)]

- Vi har ikke hatt en eneste retur på noen av våre solgte ferdig-PCer, sier Kiland fra Komplett.no. Dette er kanskje en av grunnene til at dere har fått opplyst noe som ikke stemmer.

- Bestiller du en ferdig-PC hos oss, for eksempel en såkalt DinSide-pakke, skal du altså IKKE betale noen ekstrakostnader for å utnytte angreretten. Det eneste du i så fall må dekke selv er de vanlige returkostnadene.

Men hvorfor fikk vi da beskjed om at kunder måtte betale flere tusenlapper i slike situasjoner?

- Det vet jeg ikke, men det var i hvert fall galt. Vi skal nå sende ut en intern e-post på huset for å unngå at slikt skal skje igjen, avslutter Eilif Kiland fra Komplett.no.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer