Har lyset gått i Articentel?

TELE & STRØM: Frustrerte kunder får ikke kontakt med strøm og tele-leverandøren Articentel. Det gjør ikke vi heller. Kundeservicen deres er nå stengt for andre dag på rad. Hva skjer?

Senest i går fikk vi henvendelser fra våre lesere som forgjeves prøvde å komme i kontakt med Articentel for å abonnere på strøm.

For annen dag på rad sier Articentel på sin telefonsvarer at "kundeservice er stengt idag". DinSide har i tillegg prøvd å komme i kontakt med selskapets kontaktpersoner via mobiltelefon. Til tross for at vi har bedt dem om å ringe oss tilbake to dager på rad, har responsen vært lik null.

For Articentel kunder er selvsagt ikke dette noe bra tegn.

For billige?

Articentel har lenge fristet kundene med lave priser på strøm og telefoni. Spesielt har deres strømpriser vært fristende, de har i flere uker vært prisvinner både på DinSides, og Konkurransetilsynets prislister.

Den 21. september uttalte daglig leder i Articentel til Dagens Næringsliv at
"–Vi prøver å ikke endre prisen så ofte. Nå kan vi holde en lav pris fordi vi har sikret oss levering av en del kraft til fast pris. Dessuten har vi tjent penger tidligere i år, og det vil vi la kundene nyte godt av, sier daglig leder Rune Gjesdal i Articentel."

Spørsmålet er nå om kassen likevel er tom, eller om Articentel bare har slett kundebehandling.

DinSide kommer tilbake med mer.

Artikkelen fortsetter under annonsen