Bortkastet mobilforsikring

- I praksis har vi dessverre mye plunder og heft med mobilforsikringene, sier Torgersen.

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon
[Ugjyldig objekt (NAV)]

- Vår erfaring er at forsikringsselskapenes ansvarsfraskrivelser går alt for langt, og at hele prosessen forsinker reparasjonsprosessen.

- Fra du leverer mobilen inn til service, tar det fra 2 dager til tre uker. Det kan virke som om selskpene er ute etter å trenere saken mest mulig, det går i hvert fall alt for tregt - og er veldig lite kundevennlig.

- Selskapene ber om alt for mye info når uhellet først har vært ute. Resultatet er at vi må hjelpe kunden med å fylle ut skjemaveldet, noe som er tungvint både for oss og kundene.

- Personlig mener vi derfor at forsikringstilbudet er for dårlig, og at selve mobilen har en så lav verdi, at det sjelden er verdt å tegne forsikring, avslutter Torgersen.

Lyst til å diskutere?

Besøk vårt debattforum!