Kommer i februar: Rinspeed zaZen
Kommer i februar: Rinspeed zaZenVis mer

Store bilder!

Store bilder!
Følsom bil: Rinspeed Senso (2005)
Følsom bil: Rinspeed Senso (2005) Vis mer
Store bilder!
Den rå-senkede 600-hesters Rinspeed Chopster basert på Porsche Cayenne turbo
Den rå-senkede 600-hesters Rinspeed Chopster basert på Porsche Cayenne turbo Vis mer
Store bilder!
Rinspeed Splash: Kjører til lands og til vanns. 10-millioners (2004)hydrofoilbil.
Rinspeed Splash: Kjører til lands og til vanns. 10-millioners (2004)hydrofoilbil. Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!
Ultra-luksus i ørkenen: Rinspeed Bedouin (2003)
Ultra-luksus i ørkenen: Rinspeed Bedouin (2003) Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Forlenges eller forkortes etter ønske: Rinspeed Presto (2002)
Forlenges eller forkortes etter ønske: Rinspeed Presto (2002) Vis mer
Store bilder!
Rinspeed Ego (E-Go)-rocket fra 1998.
Rinspeed Ego (E-Go)-rocket fra 1998. Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Rinspeed Xtrem: Fritids- og strandbil med integrert løftemekanisme for luftputefartøy! (1998)
Rinspeed Xtrem: Fritids- og strandbil med integrert løftemekanisme for luftputefartøy! (1998) Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Hyllest til Talbot Lago: Rinspeed Yellotalbo (1995)
Hyllest til Talbot Lago: Rinspeed Yellotalbo (1995) Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!
Rinspeed Mono-ego (1996)
Rinspeed Mono-ego (1996) Vis mer
Store bilder!
Rinspeed Bugatti Cyan (1994)
Rinspeed Bugatti Cyan (1994) Vis mer
Store bilder!
Verdens laveste: Sportsbilen Rinspeed Advantige R-one (2001)
Verdens laveste: Sportsbilen Rinspeed Advantige R-one (2001) Vis mer
Store bilder!
Rinspeed Roadster (1994)
Rinspeed Roadster (1994) Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Rinspeed Veleno basert på Dodge Viper (1993)
Rinspeed Veleno basert på Dodge Viper (1993) Vis mer
Store bilder!
Rinspeed Tattoo (2000)
Rinspeed Tattoo (2000) Vis mer
Nissan og Rinspeed: en "Art-car" basert på 300 ZX dekorert med 420 sirkushester - og med 420 hestekrefter under panseret. (1992)
Nissan og Rinspeed: en "Art-car" basert på 300 ZX dekorert med 420 sirkushester - og med 420 hestekrefter under panseret. (1992) Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.





Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.