Saab 9-3 "Black Turbo" eller Turbo X manøvrerer elegant med Saab XWD.
Saab 9-3 "Black Turbo" eller Turbo X manøvrerer elegant med Saab XWD.Vis mer

Store bilder!

9-3 Turbo X på Paul Ricard
9-3 Turbo X på Paul Ricard Vis mer
Turbo X finnes som sedan og, som her, stasjonsvogn (SportCombi).
Turbo X finnes som sedan og, som her, stasjonsvogn (SportCombi). Vis mer
På Paul Ricard har de forskjellige grader nedbremsningsfelt utenfor traseen fargekoder.
På Paul Ricard har de forskjellige grader nedbremsningsfelt utenfor traseen fargekoder. Vis mer
I en Turbo X på racerbanen.
I en Turbo X på racerbanen. Vis mer
Full gass mellom keglene. Funker bra.
Full gass mellom keglene. Funker bra. Vis mer
Noen kegler revet ned - skal visstnok ikke være bilens feil...
Noen kegler revet ned - skal visstnok ikke være bilens feil... Vis mer
Tøff hekk på den sorte Turbo X med tromboide utslippsrør.
Tøff hekk på den sorte Turbo X med tromboide utslippsrør. Vis mer
Store bilder!
Ikke overdrevent stivt understell...
Ikke overdrevent stivt understell... Vis mer
Dette er Aero. Den får også XWD, men ikke den elektroniske differensialbremsen bak som standard.
Dette er Aero. Den får også XWD, men ikke den elektroniske differensialbremsen bak som standard. Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Interiøret i Saab 9-3 Aero 2.8 V6 XWD
Interiøret i Saab 9-3 Aero 2.8 V6 XWD Vis mer
Fremme foran hotellet i Marseille etter prøvekjøringen.
Fremme foran hotellet i Marseille etter prøvekjøringen. Vis mer
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!
Store bilder!




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.