Nye Nissan Maxima: En nærmest luksuriøs storbil.
Nye Nissan Maxima: En nærmest luksuriøs storbil.Vis mer

Store bilder!

Maxima bakfra
Maxima bakfra Vis mer
Store bilder!
Artig bybil, Nissan Cube. Går helt greit med 109-hesters motor og automat. Vi får kanskje neste generasjon...
Artig bybil, Nissan Cube. Går helt greit med 109-hesters motor og automat. Vi får kanskje neste generasjon... Vis mer
Cube sett bakfra
Cube sett bakfra Vis mer
Cubes interiør virker billig.
Cubes interiør virker billig. Vis mer
Nissan har en fin mellomklasse-hybrid: Altima.
Nissan har en fin mellomklasse-hybrid: Altima. Vis mer
Hybrid-hjertet i Altima
Hybrid-hjertet i Altima Vis mer
Store bilder!
Nissan Grand Livina
Nissan Grand Livina Vis mer
Nissan Elgrand
Nissan Elgrand Vis mer
Nissan Murano - nå med enda mer markant front. Kommer til Norge.
Nissan Murano - nå med enda mer markant front. Kommer til Norge. Vis mer
Murano-hekken
Murano-hekken Vis mer
Murano-interiør
Murano-interiør Vis mer
Med V8 i Nissan Pathfinder går det unna!
Med V8 i Nissan Pathfinder går det unna! Vis mer
Nissan Rogue. En storebror til Qashqai.
Nissan Rogue. En storebror til Qashqai. Vis mer
Rogue bakfra. Forserer sanden med firehjulsdrift.
Rogue bakfra. Forserer sanden med firehjulsdrift. Vis mer
Rogue er sprek og kjører greit på veien
Rogue er sprek og kjører greit på veien Vis mer
Nissan skal lansere en full-elektrisk bil i overskuelig fremtid. Her er forvarselet: Konsept-by-bilen Mixim.
Nissan skal lansere en full-elektrisk bil i overskuelig fremtid. Her er forvarselet: Konsept-by-bilen Mixim. Vis mer
Fullt så futuristisk som her i Mixim blir nok dashbordet i Nissans kommende el-bil ikke.
Fullt så futuristisk som her i Mixim blir nok dashbordet i Nissans kommende el-bil ikke. Vis mer
Vi prøvekjørte Nissan Teana; en fin og kraftfull sedan med motor fra 350Z, som har sitt hovedmarked i Russland og Ukraina.
Vi prøvekjørte Nissan Teana; en fin og kraftfull sedan med motor fra 350Z, som har sitt hovedmarked i Russland og Ukraina. Vis mer
Teana-hekken
Teana-hekken Vis mer
Nissan Armada har V8-motor på 5,7 liter. Pathfinder (bak) blir litt pinglete i forhold...
Nissan Armada har V8-motor på 5,7 liter. Pathfinder (bak) blir litt pinglete i forhold... Vis mer
Nissan Armada
Nissan Armada Vis mer
Nissan Sylphy
Nissan Sylphy Vis mer
Nissan Qashquai +2 er større og har nødsete på tredje rad.
Nissan Qashquai +2 er større og har nødsete på tredje rad. Vis mer
Qashqai +2
Qashqai +2 Vis mer
Beklager – dette elementet er ikke lenger tilgjengelig.
Nissan Sentra
Nissan Sentra Vis mer
Nissan Bluebird (jo, den finnes fortsatt!)
Nissan Bluebird (jo, den finnes fortsatt!) Vis mer
Energiflyt-monitor i Altima Hybrid
Energiflyt-monitor i Altima Hybrid Vis mer
Nissan Otti
Nissan Otti Vis mer
Overblikk over noen av Nissan-produktene på Estoril ved Lisboa (del 1)
Overblikk over noen av Nissan-produktene på Estoril ved Lisboa (del 1) Vis mer
Overblikk over noen av Nissan-produktene på Estoril ved Lisboa (del 2)
Overblikk over noen av Nissan-produktene på Estoril ved Lisboa (del 2) Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.