BILDESPESIAL: Genève 2009

I de to første direktesakene våre ble mange nyheter vist. Her er mye annet av det som sto på standene i Genève.

Frazier-Nash. Konsept fra Giugiaro - legendarisk bilmerke i ny fasong... Foto: Knut Moberg
Frazier-Nash. Konsept fra Giugiaro - legendarisk bilmerke i ny fasong... Foto: Knut Moberg Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

GENÈVE (DinSide Motor): Bilen med stor B er alltid en messe verdt. Også i nedgangstider. Dagens bildespesial beviser det til fulle, og selv om det var tydelig at produsentene hadde brukt sparekniven til en viss grad når det gjaldt stands, materiell og promosjonelle aktiviteter generelt, sto ikke årets senvintermesse noe tilbake for de foregående totalt sett når vi ser på produktene som var utstilt.

Miljø

Miljøet har lenge tjent som alibi for mange produsenter som har vist konsepter og malt frem fremtidsvisjoner som så har gått i glemmeboken. I år har miljøbevisstheten fått en mer solid forankring, og det er strøm som gjelder (Mer om dette i den forrige artikkelen fra Genève - klikk her).

Luksus- og superbiler

Men luksus- og sportsbilprodusentene gjemte seg ikke bort i en krok og sørget for at årets messe også hadde sin underholdningsverdi for de mange hundre tusen besøkende. Pagani, Koenigsegg, Bugatti, Rolls-Royce, Bentley, Maybach, Lamborghini, Maserati osv. osv... alle briljerte de i Genève på sine respektive stands.

Ja til og med legendariske Frazier-Nash dukket opp - riktignok som Giugiaro-konsept.

Opplev messen med oss i denne siste og største bildespesialen!

Vi gleder oss allerede til neste år...


Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer