BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed

BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Følsom bil: Rinspeed Senso (2005)
Følsom bil: Rinspeed Senso (2005) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Den rå-senkede 600-hesters Rinspeed Chopster basert på Porsche Cayenne turbo
Den rå-senkede 600-hesters Rinspeed Chopster basert på Porsche Cayenne turbo Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Splash: Kjører til lands og til vanns. 10-millioners (2004)hydrofoilbil.
Rinspeed Splash: Kjører til lands og til vanns. 10-millioners (2004)hydrofoilbil. Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Ultra-luksus i ørkenen: Rinspeed Bedouin (2003)
Ultra-luksus i ørkenen: Rinspeed Bedouin (2003) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Forlenges eller forkortes etter ønske: Rinspeed Presto (2002)
Forlenges eller forkortes etter ønske: Rinspeed Presto (2002) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Ego (E-Go)-rocket fra 1998.
Rinspeed Ego (E-Go)-rocket fra 1998. Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Xtrem: Fritids- og strandbil med integrert løftemekanisme for luftputefartøy! (1998)
Rinspeed Xtrem: Fritids- og strandbil med integrert løftemekanisme for luftputefartøy! (1998) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Hyllest til Talbot Lago: Rinspeed Yellotalbo (1995)
Hyllest til Talbot Lago: Rinspeed Yellotalbo (1995) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Mono-ego (1996)
Rinspeed Mono-ego (1996) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Bugatti Cyan (1994)
Rinspeed Bugatti Cyan (1994) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Verdens laveste: Sportsbilen Rinspeed Advantige R-one (2001)
Verdens laveste: Sportsbilen Rinspeed Advantige R-one (2001) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Roadster (1994)
Rinspeed Roadster (1994) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Veleno basert på Dodge Viper (1993)
Rinspeed Veleno basert på Dodge Viper (1993) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed
Rinspeed Tattoo (2000)
Rinspeed Tattoo (2000) Vis mer
Nissan og Rinspeed: en "Art-car" basert på 300 ZX dekorert med 420 sirkushester - og med 420 hestekrefter under panseret. (1992)
Nissan og Rinspeed: en "Art-car" basert på 300 ZX dekorert med 420 sirkushester - og med 420 hestekrefter under panseret. (1992) Vis mer
BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.

Artikkelen fortsetter under annonsen