Alfa Romeo 6C sport (1948)
Alfa Romeo 6C sport (1948)Vis mer

Bilder av klassikerne

Audi Quartz Pininfarina (1981)
Audi Quartz Pininfarina (1981) Vis mer
Auto-Union løpsbil fra 1936
Auto-Union løpsbil fra 1936 Vis mer
Bugatti type 51
Bugatti type 51 Vis mer
Delahaye-MS-135-(Graber)
Delahaye-MS-135-(Graber) Vis mer
En Ferrari-klassiker i fiolett!
En Ferrari-klassiker i fiolett! Vis mer
Ford GT40 - gateversjon
Ford GT40 - gateversjon Vis mer
Mercedes 300 SLR fra 1955. Gateversjon av formel-1-bilen. Finnes i to eksemplarer.
Mercedes 300 SLR fra 1955. Gateversjon av formel-1-bilen. Finnes i to eksemplarer. Vis mer
Bilder av klassikerne
Sveitsiske Monteverdi High Speed 375 S fra 1968
Sveitsiske Monteverdi High Speed 375 S fra 1968 Vis mer
Bilder av klassikerne
Bilder av klassikerne
NSU RO 80
NSU RO 80 Vis mer
VW Passat stasjonsvogn fra 1974 med Automobil Revues testutstyr
VW Passat stasjonsvogn fra 1974 med Automobil Revues testutstyr Vis mer
Porsche 356 Prototype fra 1948. Ur-Porschen som ble solgt til en sveitser og testet av Automobil Revue.
Porsche 356 Prototype fra 1948. Ur-Porschen som ble solgt til en sveitser og testet av Automobil Revue. Vis mer
BMW 507
BMW 507 Vis mer
Hundre år gamle Dufaux Grande Voiture
Hundre år gamle Dufaux Grande Voiture Vis mer
Fordums klasse: førkrigs Hispano-Suiza
Fordums klasse: førkrigs Hispano-Suiza Vis mer
Klassisk Lancia
Klassisk Lancia Vis mer
Toyota Corona fra 1968
Toyota Corona fra 1968 Vis mer
Auto-Union, 1936
Auto-Union, 1936 Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.