Foto: Ervland & Idsø
Foto: Ervland & IdsøVis mer

De råeste bilene og damene på IFA 2006

Når 90 prosent av messe-publikum er menn blir salgstriksene enkle. Vennligst le med av oss huleboere.

Skal du vise fram produktene dine i konkurranse med 1.200 andre utstillere må du kunne triksene. Nå trenger du selvsagt ikke å være kjernefysiker for å forstå hva som funker på en messe der 90 prosent av tilskuerne er menn, og jada;

LES OGSÅ:

Trikset det sverges til er fortsatt veildreide modeller og glinsende produkter.

Bilstyling.

Det er lenge siden det holdt med en hattehylle full av høyttalere. I dag skal det være så mange elementer at det knapt nok er plass til sjåføren. I tillegg må bilen selvsagt være proppfull av LCD-skjermer og navigasjonsprodukter.

Som du ser når du trykker på video-knappen til venstre var nok Hummer-modellen blant de mest pornofiserte på messen. Vår favoritt var likevel Clarions lekre boble-modell som så helt fantastisk ut.

Men ikke hør på oss, se heller på videoen til venstre her og finn din egen favoritt!

Produkt-plassering.

Men det var selvsagt ikke bare bilstereoprodusentene som kunne triksene. Blar du deg gjennom vår gigantiske bildespesial under teksten her, får du se at hadde også de andre utstillerne hadde forberedt seg godt.

Dessverre hadde alle boothbabesene eller handyhunkene en annen ting felles. Bortsett fra en innlært standardfrase kunne de ingenting om produktet de viste fram. Men pene, det var de.

Artikkelen fortsetter under annonsen

Trykk på de små bildene under teksten her for å se STORE bilder, eller trykk på videoknappen lenger opp for å se bildamene.