Rubiks kube er egentlig din kube

Personalizing er dette ti-årets moteord. Det er Photo Rubik's Cube enda et bevis på.

Hvis vi hadde fortsatt å vri på Rubiks kube til 80-tallet var ferdig, og kanskje til og med fortsatt til langt ut på 90-tallet, sitter vi med en følelse av at vi akkurat nå ville deltatt på omfattende atomfysikk-konferanser verden over.

LES OGSÅ:

Isteden har vi fylt hodet med så mye unyttig møkk at det er et under at vi klarer fullføre denne setningen uten å snuble med hodet først ut av vinduet i rein forskrekkelse over at ord på magisk vis sprer seg utover sida.

Personlig gave.

Nå er den hjernecellevennlige kuben på sett og vis tilbake igjen, men denne gang med en ny vri.

Nettbutikken med det utvetydige navnet Personalization Mall har laget en Photo Rubik's Cube, der nettshopperen kan laste opp seks forskjellige bilder, som så blir klistret utover firkanten som kan forvandle en vanlig mann til et frådende monster i løpet av et døgn.

Hvis ikke dette er den perfekt julegaven, så vet ikke vi. Og det gjør vi kanskje ikke, siden vi ga mormor en Sony PSP i fjor. To uker seinere ringte hun oss for tredje gang for å takke for "den flotte bokstøtta".

Utfordring.

Ønsker du å teste den amerikanske ytringsfriheten i praksis, foreslår vi at du laster opp et par-tre bilder av Bin Laden og noen strategiske USA-mål. Vi tipper du har noen dresskledte menn med veldig mørke solbriller og enda mørkere livssyn på døra fem sekunder etter at du har trykket "bestill".

Artikkelen fortsetter under annonsen

Den fotogene kuben koster rundt 180 kroner.

Kilde: Übergizmo