Coca Cola for interiørslaver

Det ér det ytre som teller, ikke sant.

Ettersom jeg tilhører den stille minoriten i verden som synes Cola smaker altfor søtt, altfor svart og altfor mye av reklameimperalismens nådeløse makt over den stakkars forbrukeren, er dette en sak som er vanskelig å skrive.

LES OGSÅ:

Jeg er redd Cola kan oppsøke meg og min familie gudfaren-style, men det er en av farene vi gravejournalister hver dag utsetter oss for. Kremt.

Kjendisdesign.

Disse svært alternative colaflaskene er laget for landet hvor det å si "jeg jobber med mote" nyter samme respekt som "jeg jobber med Stressless-stoler" i Norge, det vil si Italia, og er designet av svært anerkjente Roberto Cavalli.

Opplaget er av opplagte årsaker begrenset, og de 300 000 flaskene som legges ut for salg mellom september og desember kommer helt sikkert til å bli revet bort av både de som liker og de som ikke liker Cola.

Lettvektere.

Purister må legge merke til én viktig ting: Det nye designet brukes bare på Coca Cola Light.

Forklaringen er ganske sikkert at light-brusen har en kjønnsforskyvning tilsvarende den man finner for for eksempel tangatruser (vennligst hold David Beckham utenfor denne diskusjonen), og, ikke minst, at Cavalli selv sier han har laget tre ulike "kjoler" som er både "forførende" og "feminine".

Case closed.

Kilde: Likecool