Hvis du liker det enkelt

Kjøkken som krever mye plass, endel penger, og mange runder med kjøkkenkluten.

Før eller siden blir rebellene fanget opp av mainstreamen, og den franske designeren med det høytflyvende navnet Ora-Ïto er intet unntak.

LES OGSÅ:

Han skal hatt mange "provoserende idéer" i sin ungdom, så provoserende at designeliten og store merkevarenavn som Toyota, Adidas, Heineken og Apple omfavnet ham med med både oppdrag og penger. Nå har hviteprodusenten Gorenje latt ham gå løs på kjøkkenet.

Simplexity?

Gorenje Ora-Ïto-kolleksjonen ser ut som Ora Ïtos fikse motto om simplexity, altså at ting både skal være enkle og komplekse samtidig.

Kjøkkenløsningene, som leveres i svart eller sølv, kan naturligvis kombineres etter eierens ønsker og planløsning.

Innenfor rekkevidde.

Den suppleres med hvitevarer fra Gorenje - inkludert kombikjøleskap, keramiske kokeplater med trykkfølsomme kontroller, og en 53 liters stekeovn med så mange avanserte justeringsmuligheter at datahackere vil føle seg fristet til å gi den et virus eller tre for å jekke den ned et hakk.

Prisen på herligheten er ikke kjent, men Gorenje hevder at den er skal være innenfor den øvre middelklassens romslige feriepengebudsjett. Ok, de formulerte det ikke helt slik, men det var nok det de mente.

Kilde: Gizmodo