Ferrari overalt

Når den italienske superbilprodusenten sponser en GPS, hvilken farge blir den da? Riktig.

Det er ikke alltid lett å få oppmerksomhet på verdens største elektronikkmesse, IFA 2006, så for de litt mindre aktørene i markedet er produktplassering et nøkkelord.

LES OGSÅ:

Rødt nirvana.

Trikset er selvsagt like enkelt som alltid: Du innleder et samarbeid med noe av det råeste du finner på bilfronten, i dette tilfellet en Ferrari, for så å pushe dine egne produkter ut i markedet.

Det er produsenten Becker som her har skutt gullfuglen. For der teknonerder av alle nasjonaliteter og i alle aldre flokker rundt en griselekker Ferrari, får de nå også se Beckers bil-GPS i rød Ferrari-lakk – framvist av lekre modeller i Ferrari-klær.

Fakta?

Vi vet egentlig ikke så mye om denne GPSen bortsett fra at den har en 4-tommers trykkfølsom LCD-skjerm og MP3-mulighet, og at den skinner like mye som selve bilen den er ment å monteres i.

Men hva gjør vel det. Vi tipper denne GPSen kommer til å bli et must for alle som faktisk har en Ferrari, i tillegg til at den vil selge i bøtter og spann til de som bare drømmer om det italienske fartsvidunderet.

Trykk på bildene til venstre så ser du hva vi mener.