Gode firmanavn

Et godt og fengende navn kommer godt med når man skal bli lagt merke til i et stort og kaotisk marked. Men i den globale sammenhengen kan det i blant bli feil – helt feil...

Hvem er det som egentlig står bak?

Det er sikkert spennende å selge moderne digitale kameraer og lydutstyr.
Men dette gjenspeiles ikke i firmanavnet, som for oss slett ikke assosieres med disse produktgruppene. Kanskje det er konene som er de største investorene?

Gode firmanavn

La virkeligheten være i fred

Databransjen har ikke alltid hatt full bakkekontakt. Mange idéer har vært svært så høytflyvende og krasjlandet i møtet med virkelighetens verden.

Verre blir det når man ikke en gang i utgangspunktet baserer seg på realiteter, men i stedet profilerer seg som noe som en gang var, eller kanskje ikke var, noen trodde kanskje på det, noen tror det kommer til å skje igjen, eller kanskje allerede har skjedd? Det regnes tydeligvis med at det uansett kommer til å skje helt automatisk.

Gode firmanavn