<strong>TV-TRØBBEL:</strong> Forhandlingene om en ny distribusjonsavtale mellom Discovery og Telia er brutt. Dermed mister over én million nordmenn flere kanaler fra og med tirsdag. Foto: Marianne Løvland/NTB Scanpix.
TV-TRØBBEL: Forhandlingene om en ny distribusjonsavtale mellom Discovery og Telia er brutt. Dermed mister over én million nordmenn flere kanaler fra og med tirsdag. Foto: Marianne Løvland/NTB Scanpix. Vis mer

Discovery prøver å lokke Get-kunder til strømmetjeneste

Etter brutte forhandlinger med Get forsøker Discovery å lokke frustrerte kunder over på deres strømmetjeneste.

Publisert
Sist oppdatert

Forhandlingene mellom Telia-eide Get og TVNorge-eide Discovery er brutt, og i en reklamekampanje prøver sistnevnte nå å lokke frustrerte kunder over på deres strømmetjeneste Dplay.

Til Kampanje sier kommunikasjonsdirektør Espen Skoland i Discovery at det er naturlig å fortelle seerne hvilke muligheter de har.

Har også en kampanje på gang

Da forhandlingene mellom de to aktørene brøt sammen tirsdag morgen mistet nærmere én million norske tv-seere TVNorge og 13 andre Discovery-kanaler fra sine TV-pakker hos Get.

Kommunikasjonsdirektør Henning Lunde i Telia sier til Kampanje at de har fått med seg Discovery sin reklame.

Telia og Get har også et kampanjetiltak «i ermet», der deres kunder vil få 25 prosent ekstra til å velge blant TV-pakkene med.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer