Nytt Autofil og GATEBIL er sendt til trykk, men orker du ikke vente til det kommer i postkassa eller butikken, kan du faktisk lese begge bladene allerede nå på nettbrett og telefon en uke før det er i butikken.
Har du iPad? Du finner utgaven HER.
dere medandroid telefon og brett finner bladet HER.
Under får du en smakebit på hva vi har fylt bladene med denne gangen.
Som abonnent får du ditigalutgaven helt gratis. Tegn abonnement.

Nissan Juke R 2.0
Som de enesete fra Skandinavia og som en av det de første i verden, ble vi invitert til Silverstone for å kjenne på Nissans vannvittige Nissan Juke R 2.0. Du ser på en mini-SUV med 600 hester og et karosseri i karbonfiber.

Den mest spennende fra Mercedes
Mercedes GLC entrer det mest attraktive SUV-mardedet med en linjelekker, luksuriøs skapning med høyteknologisk firehjulsdrift og en prisgunstig hybridløsning. Vi har kjørt den.

Villest i klassen
Med femsylindret 2,5 liter på 367 hester, blir Audi RS3 med knapp margin den raskeste kombien i klassen. Den er klar for 280 km/t og byr på fantastisk firehjulsdrift. Vi har testet den både på autobahn og på bane.

SUV-kampen
Volvos etterlengtede XC90 har allerede begynt å rulle på veiene. Vi sammenligner den med splitter nye Audi Q7 og BMW X5. Kan svensken hamle opp med de erfarne tyskerne?

3-serien førti år
Vi har akkurat testet en hårfin facelift av BMW 3-serie. Det som er ennå mer interessant å skrive om, er at BMW 3-serie fyller førti i år. Vi tar deg gjennom modellens mange høydepunkter.

GATEBIEL dro til Goodwood
Trodde du Goodwood Festival of Speed bare var for gubber med gamle veteranbiler, tar du feil. Trophytrucks, dragracere, driftere og motorsykler med helikoptermotorer er bare noe av hva vi opplevde i år.

Frogners baneracer
Vidar Frogner er en velkjent profil i GATEBIL-sirkuset. Til årets sesong har han bygget en ny bil til ekstremklassen. Vi har tatt et dypdykk i monsteret.
Alt om GATEBIL-festivalen
GATEBILl er en Norges største bilfestivaler. Vi gir det et ni siders sammendrag.

Rallye med VR6
Tor Magne Mæland har gått en helt egen vei da han bygde seg en Volkswagen Golf. Han tok den sjeldne Rallye-versjonen og puttet inn en motor fra Golf R32, som igjen har fått besøk av en stor turbo. 800 hester treffer bakken via et et kraftig modifisert firehjulstrekksystem.
Har du noe å tilføye?
Velkommen til Dinsides diskusjon. Vi vil gjerne vite hva du mener, men husk at mange leser det du skriver. Hold deg til temaet og vær saklig, så slipper vi å slette eller moderere innlegg. Mer om vilkårene her. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil eller lignende sendes til tips@dinside.no.