9 grunner til å kjøpe Autofil

Nye blad i hyllene NÅ!

Det nyeste Autofil og Gatebil ligger hyllene fra i dag. Har du ikke rukket å kjøpe det ennå, gir vi deg svært gode grunner til å kjøpe bladene denen gangen. Bladet inneholder selvfølgelig mye, mye mer som vanlig.

Vil du heller lese bladene digitalt, kan du laste ned begge bladene til nettbrett og telefon HER allerede nå. Abonnenter laster ned alle årganger gratis.

Det enkleste er å få bladet rett i postkassa. Sjekk vårt gode tilbud HER.

Sjekk under for noe av hva du kan lese:

1. GATEBIL med mange fete saker. 60 sider med ombygde biler med alt fra 75 til 1000 hestekrefter… og ikke minst en prat Med Asim Gondal, som mistet begge bena i den verste ulykken i GATEBILs historie.

2. Vi har testet splitter nye Audi A4 mot dens verste konkurrenter, nemlig BMW 3-serie og Mercedes C-klasse i en skikkelig firehjulsdrift-duell. Tror du vi velger nykommeren?

3. Nei. det er visst ikke noe nytt svindelforsøk fra Nigeria. Afrikanerne mener visstnok alvor når de sier at dette makkverket av en hybridbil skal få Afrika på hjul. Sjekk deres elleville forsøk på å bygge bil på egenhånd.

4. Vi har vært med i en av verdens råeste turbusser. Stikkord: 8-hjulsdrift, 40 tonn, 68-tommers hjul, 500 hester.

5. Mercedes GLC er en etterlengtet nyhet for svært mange. Vi vet at det kommer til å bli en salgssuksess etter å ha prøvd den. Hvordan står den seg mot BMW X3?

6. Hybridbiler er i vinden. Toyota har hybridisert sin RAV4 og gitt den elektrisk kraft på bakhjulene. Vi har prøvd den kraftig ansiktsløftede versjonen.

7. Vi har tatt på oss pendressen for å kjøre Range Rovers flotteste luksus-traktor, Ranger Rover SV Autobiography til 3,3 millioner kroner.

8. Ingen ting er mer autofilt enn en strøken klassiker. Bilsportslegenden Trond Schea, kjørte noe av det råeste man kunne kjøre i løp på 60-tallet, Ford Lotus Cortina. Hans gode venn Holm Jacob Matheson har restaurert bilen hans til 100 prosent strøken finish. Et nydelig stykke norsk motorsporthistorie.



9.
Mercedes G er evigvarende og utvikles stadig til nye høyder. Med portalaksler stiger både bilen og prisen til himmels. Bare ombyggingen av understellet koster mer enn en Toyota Landcruiser med Arctig Truck ombygning!!! så kommer selve Mercedesen i tillegg... men finnes det noe tøffere?