Disse trugene er av merket TSL, modell 225. De er 63 cm lange og veier drøye 1,8 kilo. De passer personer i vektklassen rundt 75 kilo, maks 100 kilo. Trugene koster 1.460 kroner hos Arktisk Pudder.
Disse trugene er av merket TSL, modell 225. De er 63 cm lange og veier drøye 1,8 kilo. De passer personer i vektklassen rundt 75 kilo, maks 100 kilo. Trugene koster 1.460 kroner hos Arktisk Pudder.Vis mer

Tøffe ting å ta med

Tubbs er en annen trugeprodusent. Modellen Altitude har vunnet flere trugetester når det gjelder jaktutstyr. Modellen finnes i flere størrelser, og er tilpasset jakt- og toppturer i kupert og ekstremt terreng. Importør er Hansi. Pris hos Friluftsmagasinet er 1.998 kroner. Vis mer
Pucci-boots er noe av det feteste fete. Finnes de i Norge? Vi vet faktisk ikke. I Statene koster de omkring 220 dollar per par, noe som tilsvarer omkring 1.500 kroner. Vis mer
Månestøvlene fra Marc Jacobs har blitt forhandlet i Norge, og finner du dem ikke, er det alltid mulig å finne noen pent brukte eller overskuddslagrede til salgs på eBay. Pris omkring 1.500 kroner i norske butikker. Vis mer
For 154 euro (1.300 kroner) pluss forsendelseskostnader kan du bestille disse lekre røde fra Dior, modell Rasta 2. Hos The Eye Shop (http://www.the-eye-shop.com). Det selges også skibriller fra Dior i norske brilleforretninger. For eksempel har vi sett lignende modeller hos Interoptik til 1.890 kroner. For samme pris selges varianter fra D&G også, vi så flere typer hos Ollis Optikk i Bogstadveien i Oslo. Vis mer
Arnette Tracer II heter denne modellen med speilglass og rosa innramming. disse har vi funnet hos The Eye Shop til en pris av 94,50 euro (cirka 800 kroner) pluss forsendelseskostnader. (http://www.the-eye-shop.com/) Arnette selges i et stort utvalg sportsbutikker og brillebutikker i Norge, vi finner for eksempel andre varianter hos snowboardshop.no til priser mellom 549 og 690 kroner. Vis mer
Bare idioter takler bakkene uten hodebeskyttelse, og hva er vel poshere enn en hjelm fra Dior? Den selges for 495 euro (4.200 kroner) fra The Eye Shop (http://www.the-eye-shop.com). I tillegg kommer forsendelseskostnader. Vis mer
Dette er hjelmen Trooper fra Sweet Protection. Hjelmen kan kjøpes flere steder i landet, og koster omkring 1.600 kroner. 1.500 kroner for halfcut-modellen. Den finnes i flere fargevarianter. Fra Sweet Protection AS Vis mer
Nike ACG Commjacket koster 5.000 kroner, og to må man ha for å kunne prate sammen. Vis mer
Kommunikasjonen mellom Nike-jakkene foregår faktisk med walkie-talkie på innerlomma. Vis mer
Får du ikke nok av den friske fjelluften, eller blir det for mye av det gode? Uansett kan du ta med ditt eget oksygen på flaske fra OGO. Oksygen som til og med er "smaksatt", for eksempel med bringebær? Vi fant oksygensprayen hos Traktøren, til 99 kroner for en sprayflaske. Dyr luft, men oksygen er jo tross alt trendy. Foto: OGOlife.com Vis mer
Hvorfor ikke vise hvor du kommer fra med utstyr dekorert med norske flagg? For sikkerhets skyld må vi nevne at merket er italiensk, og at navnet er en feilstavelse for polarsirkel på finsk. Napapijri har et stort utvalg røffe sekker, bager og vesker for skiboms i alle aldre. Denne fant vi hos nBags.no for 1.100 kroner. Vis mer
Kle deg i gult! Slagordet for toppsyklist Lance Armstrongs kreftaksjon materialiserer seg på bevisste håndledd i hele den vestlige verden. De gule armbånedene viser at du støtter en god sak, og har i tillegg blitt vinterens heteste "smykke". De kan bestilles på nettet i pakker på ti eller flere, og koster da en dollar per stykk. Det kan også kjøpes i enkelte butikker i Norge. Vi så dem hos Andresen Gullsmed i Bogstadveien i Oslo. Her får du armbåndet som bevis på at du har støttet kreftforeningen med 100 kroner eller mer. Mer informasjon? www.wearyellow.com Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.