Hydrolifts nyeste, T27.
Hydrolifts nyeste, T27.Vis mer

Store bilder

Hav 27. En annerledes skjærgårdsjeep. Vis mer
Båt for de med sans for fart og farger. Vis mer
Det nyeste fra Goldsfish. 30 fot. Vis mer
Lagoon 44 er bredest. Her er det masse plass i to romslige skrog og en storstue over tunnelen. Vis mer
Fjord 40 Cruiser. En av flere "funkis-båter" på utstillingen. Hav 27 og Frauscher 686 er også av den typen. Vis mer
Barna kan teste Elias. Vis mer
Brannbåt med vannjet-drift. Motoren brukes også som pumpe for brannslange. Derfor den store slangen bak. Vis mer
Barnas første luksusbåt. Vis mer
Snekker bygd i Kina. De kan leveres med elektrisk motor. Fem timers kjøring per lading. Vis mer
Polar snekke. Vis mer
Lagoon 44. Vis mer
Interiøret i Frauscher 686 Lido. Vis mer
Nordic-Star. 33 fots åpen båt med mange sitteplasser. Vis mer
Princess V65. Vis mer
Store dieselmotorer er her koblet til overflatepropeller for maksimal fart. Vis mer
Rhea. Hyttebåter med nostalgiske linjer. Vis mer
Vis mer
Noen liker fart. Disse to Evinrude totakterne genererer fart i massevis. Vis mer
Fly bortover vannet med denne innretningen. Antagelig bra for kondisen. Vis mer
Hvis det fortsatt finnes noen som ikke er redd bensinregninger er dette tingen. 600 hestekrefter. Se også vår test av Nor-Tech 36 Supercat. Lenk i nederst i hovedartikkel. Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.