En av de forhåndsinnstilte sitteposisjonene. Foto: Per Ervland
En av de forhåndsinnstilte sitteposisjonene. Foto: Per ErvlandVis mer

Se bildene av det nye flysetet

Fotstøtte for ekstra hvile. Foto: Per Ervland Vis mer
Bordplaten kan du trekke inntil deg. Foto: Per Ervland Vis mer
Bordplaten kan også skyves unna, og foldes til halv størrelse. Foto: Per Ervland Vis mer
Sovestilling, sengen er så bred at du kan snu deg også sidelengs. Lengden passer for deg som er opp til cirka 187 cm høy. Er du høyere vil du sannsynligvis ligge bedre i litt oppreist stilling. Foto: Per Ervland Vis mer
Knapper for setejustering. Foto: Per Ervland Vis mer
Egen flatskjerm med fjernkontroll. Foto: Per Ervland Vis mer
Fjernkontroll på ene siden ... Foto: Per Ervland Vis mer
Telefon på den andre siden. Foto: Per Ervland Vis mer
Skjermveggen kan fjernes om du reiser sammen med sidemannen, eller bare vil ta en prat. Foto: Per Ervland Vis mer
Skjermveggen skjuler sidemannen men slipper lys gjennom. Foto: Per Ervland Vis mer
Sett ovenfra kan man imidlertid ha full oversikt. Greit for de kabinansatte. Foto: Per Ervland Vis mer
Støyreduserende hodetelefoner følger med hvert sete. Foto: Per Ervland Vis mer
Armlenene vil heve seg/senke seg etter seteposisjonen. Foto: Per Ervland Vis mer
Skuff under nabosetet - til sko, laptop eller annet du måtte ønske å stue unna. Foto: Per Ervland Vis mer
Her er setene montert i et visningslokale. I flyet vil du sitte med ryggen mot fartsretningen om du har vindusplass. Foto: Per Ervland Vis mer
Produktserier som finnes på Club World. Foto: Per Ervland Vis mer
Flyene får også ny type belysning på denne klassen. Foto: Per Ervland Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.