Triton 1000 heter denne lettvekteren, som er ment som et dykkerfartøy fra megayachter. Den kan også trekkes etter en truck eller en SUV. Her er det skinnseter og aircondition. Pris: 1.440.000 dollar (7.863.998 norske kroner) for en med plass til to passasjerer, og 1.650.000 dollar (9.016.626 kroner) for den med plass til tre. Foto: U.S. Submarines, Inc.
Triton 1000 heter denne lettvekteren, som er ment som et dykkerfartøy fra megayachter. Den kan også trekkes etter en truck eller en SUV. Her er det skinnseter og aircondition. Pris: 1.440.000 dollar (7.863.998 norske kroner) for en med plass til to passasjerer, og 1.650.000 dollar (9.016.626 kroner) for den med plass til tre. Foto: U.S. Submarines, Inc.Vis mer

BILDESPESIAL: Undervannsluksus

Biblioteket i Poseidon Undersea Resort. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Mer av boblioteket. Utsikten er upåklagelig. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Phoenix 1000 interiør. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Phoenix 1000. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Romplan Phoenix 1000. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Phoenix planløsning. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Phoenix 1000 fra siden ... Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Phoenix 1000 under vanns. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Undervannsresort - kanskje det hade vært noe i stedet for hytte? Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Bedre "hyttenaboer" enn dette får du vel neppe ... Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Seattle 1000, luksus-ubåt til 24.700.000 dollar (134.924.266 norske kroner) Leveringstid: 24-36 måneder. Regn med 185.000 dollar (1.010.504 kroner) i tillegg for tilpassing av egne ønsker. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Seattle 1000. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Sove her? Bilde fra undervannsresort, levert av U.S. Submarines. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Topp-salongen på Phoenix 1000. Foto: U.S. Submarines, Inc. Vis mer
Triton 1000 på vei til et undervannsresort som kan skimtes i bakgrunnen. Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.