Byssa i VIP-versjon er mer påkostet enn de fleste kjøkken. Foto: Lufthansa Technik
Byssa i VIP-versjon er mer påkostet enn de fleste kjøkken. Foto: Lufthansa TechnikVis mer

Bilder: Vipveien til himmels

Ingenting overlates til slurv og tilfeldigheter, her inspiseres VIPenes skuffer. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Vinkjøler hører med. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Vaskekluter, roser og designkraner. Flybadet ligner ikke på de du kan glede deg over i ruteflyenes verden. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Kabin med både luft, lys og rom. Så kan enkelte hevde at det blir vel mye tepper og lær for å la dette passere under politisk korrekt god smak. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
En coctail før vi lander? Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Konferanserom med serveringsplass. Merk setebeltene i sofaen. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
En annen variant av konferansefasiliteter med oppdekning. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Konferanserom med 42-tommers flatskjerm på veggen. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Detaljinspeksjon. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Laidback i loungen - neppe noen som klager over at det blir trangt når du legger ned seteryggen her. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Flygende liggeplass - førsteklasse kan gå hjem og vogge. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Annen soveromsvariant. Foto: Lufthansa Technik Vis mer
Her fra det sveitsiske selskapet PrivatAirs Boeing 757. Flyet chartres stort sett av diverse myndighetsgrupper, og av spesielle turgrupper som reiser jorden rundt. Foto: PrivatAir Vis mer
Fra samme fly som forrige bilde. Foto: PrivatAir Vis mer
Her ser du soverom i PrivatAirs Boeing Business Jet med plass til 28 passasjerer. Foto: PrivatAir Vis mer

Vanvittige VIP-fly

  1. Bilder: Vipveien til himmels




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.