Runde retroformer på Adria Action. To sengeplasser, et lite kjøkken og bad. Koster fra 122.000 kroner.
Runde retroformer på Adria Action. To sengeplasser, et lite kjøkken og bad. Koster fra 122.000 kroner.Vis mer

BILDER fra messa

Enkelt, men stilig kjøkken i Adria Action. Vis mer
Luksusbobilen Concorde Charisma 7901L koster fra 1,3 millioner kroner. Vis mer
Lekkert kjøkken med stilige lyseffekter i Concorde Charisma. Vis mer
Dethleffs viser frem sin nye Camper Snow, som tåler ekstremkulde. Her er gulvvarme, plass til skiutstyr og du kan få tørkeskap til skiklærne.

- Det går fint an å bruke den om sommeren også, forsikrer Øystein Tallaksen, som viser Dethleffs vogneer på messa. Vis mer
Inne på Camper Snows kjøkken kan slitne skifolk lage seg skikkelig middag. Vis mer
Dethleff kommer også med en helt ny bobilfront på sin Globebus. Vis mer
Dethleffs Globebus koster fra 517.000 kroner. Vis mer
Samme produsent har tenkt på motorsykkelentusiastene med sin Vari campingvogn, som koster fra 220.000 kroner. Vis mer
Gliset til 3,35 millioner heter Dynamax GrandSport M2. Vis mer
Fliser på gulvene og romslig plass inne i GrandSport M2. Foto: Dynamax Vis mer
Flislagt gulv og romslig plass inne i GrandSport M2. Foto: Dynamax Vis mer
Amerikansk, og selvsagt schvææær. GrandSport M2 tar plass på veien. Foto: Dynamax Vis mer
KABE Royal Hacienda 1000 er hele 11,2 meter lang, og har to innganger. Koster fra 540.000 kroner. Vis mer
KABE Royal har dobbeltseng for mor og far ... Vis mer
... og køyesenger for ungene. Det er nok av plass til hele familien i denne vogna. Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.