Slik ser eksteriøret til luksusjeten  Boeing 787 ut. Foto: Boeing
Slik ser eksteriøret til luksusjeten Boeing 787 ut. Foto: BoeingVis mer

BILDER av luksusjetene

Her er tegning som gir et bilde av hvordan 787 kan innredes. Legg merke til bilen i underetasjen. Foto: Boeing Vis mer
Plass til mange middagsgjester på 787. Foto: Boeing Vis mer
Og etterpå kan man slappe av i loungen. Foto: Boeing Vis mer
Sov godt på en 787. Foto: Boeing Vis mer
Slik ser Boeing Business Jet (BBJ) ut. Foto: Boeing Vis mer
Myke skinnseter i BBJ. Foto: Boeing Vis mer
Møterom/spisebord på BBJ. Foto: Boeing Vis mer
Viktige menn i dresser diskuterer viktige saker på en BBJ. Foto: Boeing Vis mer
Ingen problemer med å sove på en BBJ. Foto: Boeing Vis mer
Slik ser Airbus A318 ut. Foto: Airbus Vis mer
Og slik kan den se ut inni. Foto: Airbus Vis mer
En egen lounge/kontor i A318. Foto: Airbus Vis mer
En moderne løsning i loungen til Airbus Corporate Jet (ACJ). Foto: Airbus Vis mer
En flytur på åtte timer er ikke noe problem når man flyr i en ACJ. Foto: Airbus Vis mer
Sammenbrettbart bord til møter eller måltider på ACJ. Foto: Airbus Vis mer
God plass når bordet slås ut. Foto: Airbus Vis mer
Slik ser ACJs eksteriør ut. Foto: Airbus Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.