Pressen venter i spenning på landingen. Foto: Bjørn Eirik Loftås
Pressen venter i spenning på landingen. Foto: Bjørn Eirik LoftåsVis mer

BILDER av kjempeflyet

Dette er et vakkert syn for flyentusiastene. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
A380-flyet er i Norge for å sjekke hvordan flyet takler iståke. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Vingespennet er på mnesten 80 meter. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Både pressen og de bakkeansatte svermer rundt flyet. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Fra snute til hale er flyet nesten 73 meter. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Store motorer må til for å få dette flyet til å lette. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Landingshjulene rekker en vanlig person til underarmen, omtrent. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Trangt om plassen, alle vil inn for å se. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Flyet er ikke innredet som et passasjerfly, men vi kan ane konturene. Her er trappen opp til andre etasje. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
SLik ser det altså ut bak den innvendige veggen. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
A380 kan maks ha 853 passasjerer. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Disse vekttønnene skal gi flyet samme vekt som når det er fullt av passasjerer. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer
Et lite eventyr for flynerdene. Foto: Bjørn Eirik Loftås Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.