Tren som Halle Berry

Skuespiller Halle Berry er kjent for sin vakre kropp. Og hun får det ikke gratis, men sverger til treningsopplegget ’’The 5-factor plan’’ for å holde seg i form.

Den vakre og veltrente skuespilleren er som mange av oss andre. Trening er ikke alltid like morsomt. Hennes personlige trener Harley Pasternak har derfor kommet opp med et opplegg slik at skuespilleren kan trollbinde sine beundrere og utføre fysiske stunts som ingen andre.

I ’’Catwoman’ var et viktig at skuespilleren så veltrent og sterk ut, men samtidig smal. I filmen ’’Our eyes are watching God’’ måtte hun se mindre trent ut og med mer kvinnelige former.

Så hva er hemmeligheten til Halle? Hun varierer treningen for hver gang. Og vi gir deg tipsene:

Tren 25 minutter fem ganger i uken og spis fem sunne måltider daglig. Treningsdelen baserer seg på fem-minutters-intervaller.

 

Fase 1: Oppvarming

Fase 2. Styrketrening av overkroppen

Fase 3: styrketrening av nedre del av kroppen

Fase 4: Core-trening, styrke av kjernemusklene i mage og rygg

Fase 5: Kondisjonstrening med aktiviterer som løping, sykling og svømming

(Kilde:IVillage)

Visste du at intervalltreningen gir best effekt: LES OGSÅ: INTERVALLER GIR MAX FORBRENNING

 

Mozon.no,16.01.2006