Forførende trening

Stripsteasedans gjør deg sprek, glad og sexy. Slik gjør du:

Belly dancer. Bruk magen til å holde igjen. Foto: Eirek Engmark Vis mer
Belly dancer. Strekk ut ryggen og len deg bakover. Tungt for magen! Foto: Morten Brun Foto: Eirek Engmark Vis mer
Bena i været. Hold balansen slik at du ikke faller av stolen. Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer
Bro. Legg deg bakover og pass på ryggen! Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer
Catwalk. Beveg deg fremover som en katt, på en smidig måte. Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer
Vis mer
Havfruen. Ha rumpa på anklene og gjør klar til å stupe inn i en bølge.Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer
Sengedans. Beveg deg på en sexy måte fra liggende til sittende posisjon. Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer
Sengedans. Hold inn magen når du setter deg opp. Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer
Vis mer
Vis mer
Gå rundt stolen. Hold in magen, og gå rundt stolen. Foto: Morten Brun Foto: Morten Brun Vis mer