Du kan spare 2.000 med et museklikk

MOBIL: Alle selskapene skryter av lave priser og klager på konkurrentene. Vi gir deg fasiten enten du ringer mye, lite eller bruker kontantkort. Se prisvinnerne, og hvem som tømmer lommeboka helt unødig.

[Ugjyldig objekt (NAV)]

Store prisforskjeller gjør at de som sitter på et mobilabonnement som ikke passer deres ringemønster taper flere tusenlapper hvert eneste år.

Er du lei av å være en pristaper?

Fortvil ikke, DinSides mobilkalkulator skal til enhver tid vise deg hvem som er billigst for akkurat deg. Trykk på lenkene til høyre for å se prisvinnerne og taperne.

Tåkelegging

Hva syns du om prisen på ditt abonnement / kontantkort?

(Avsluttet)
Jeg er misfornøyd med prisen(52%) 558
Jeg er fornøyd med prisen(37%) 402
Bryr meg ikke - sjefen betaler(11%) 120
Avstvemningen er ikke styrt og reflekterer kun lesernes egne meninger.


I stedet for å gi faste lave priser, virker det som om mange norske mobilselskaper bruker alle sine ressurser på å forvirre kundene med ulogiske prisstrukturer og tungrodde rabattavtaler.

Stadige prisendringer på SMS, samtale- og fastavgifter er et velkjent triks. I tillegg må du som kunde også forholde deg til abonnementer som bytter navn og innhold hver tredje måned.

For den vanlige mobilbruker kan det altså være et mareritt av dimensjoner å få oversikt over mobilprisene.

Heldigvis gjør DinSides mobilkalkulator jobben for deg.

Vi har oppdatert kalkisen med de siste prisendringene, og de nye abonnementene. Trykk her, eller på lenkene øverst til høyre for å se hvem vi kårer til billigst på mobil akkurat nå.

Ringemønster


Husk at svaret på hvilken teleoperatør eller hvilket abonnement som er billigst for akkurat deg, vil være helt avhengig av hvordan du bruker telefonen. Det er altså ditt eget ringemønster som er avgjørende.

Du må altså se på vinnerne og taperne i våre priseksemper på bakgrunn av det ringemønsteret vi har satt inn. For å sjekke om tallene stemmer for akkurat deg, er det bare å legge inn ditt eget bruksmønster i kalkisen.

Lykke til :-)