Aston Martin DBS - på fjæringsprodusenten H&Rs stand. Bilen er senket 30 mm! Foto: Knut Moberg
Aston Martin DBS - på fjæringsprodusenten H&Rs stand. Bilen er senket 30 mm! Foto: Knut MobergVis mer

Superbilene i Essen: Bilder

Brabus SLR: 5,5-liters V8 med skrukompressor. 660 hk, 0 til 100 på 3,6 sekunder, toppfart 340 km/t Foto: Knut Moberg Vis mer
Nissan GT-R med Cobra N+-kit Foto: Knut Moberg Vis mer
Ferrari Enzo (2003) på Dream Car Boulevard 6.0 V12, 660 hk, 0-100 på 3,6 sekunder. Foto: Knut Moberg Vis mer
Super-super: 9ff GT9 R. 1120 hestekrefter, 1050 newtonmeter. Oppgitt toppfart: MINST 410 km/t Foto: Knut Moberg Vis mer
9ff GT Turbo Foto: Knut Moberg Vis mer
Gumpert Apollo: V8, 650 hk, 360 km/t, 0-100 km/t på 3,2 sekunder Foto: Knut Moberg Vis mer
Gumpert Apollo: V8, 650 hk, 360 km/t, 0-100 km/t på 3,2 sekunder Foto: Knut Moberg Vis mer
Ford GT: 5.4 V8, 557 hk, 0-100 på 3,9 sekunder, toppfart: 320 km/t + Foto: Knut Moberg Vis mer
Ford GT: 5.4 V8, 557 hk, 0-100 på 3,9 sekunder, toppfart: 320 km/t + Foto: Knut Moberg Vis mer
9ff GTT 900. Dette er en biturbo-Carrera GT med 900 hestekrefter. Ellers ingen detaljer tilgjengelige. Foto: Knut Moberg Vis mer
Motorrommet i 9ff GTT 900 med tvillingturbo Foto: Knut Moberg Vis mer
Koenigsegg CCR: 4.7 V8, 817 hk, toppfart ca. 390 km/t. 0 til 100 på 3,2 sekunder Foto: Knut Moberg Vis mer
Koenigsegg CCR: 817 hk, toppfart ca. 390 km/t. 0 til 100 på 3,2 sekunder Vis mer
Lamborghini Miura (1966-1972): 4.0 V12, 350 hk, 276 km/t Foto: Knut Moberg Vis mer
Lamborghini Miura (1966-1972): 4.0 V12, 350 hk, 276 km/t Foto: Knut Moberg Vis mer
Maserati Ghibli Spider (1967-1973). 4.7 V8, 330 hk, 248 km/t, 0-100 på 6,7 sek. Foto: Knut Moberg Vis mer
Maserati Ghibli Spider (1967-1973). 4.7 V8, 330 hk, 248 km/t, 0-100 på 6,7 sek. Foto: Knut Moberg Vis mer
Maserati MC12. 6.0 V12, 632 hk, 0-100 på 3,8 sek, toppfart 330 km/t Foto: Knut Moberg Vis mer
Mercedes 300 SLR, versjon Uhlenhaut. Superbil og lettvekter fra 1955. Rekke-åtter på 310 hk. Toppfart: Bortimot 300 km/t. Foto: Knut Moberg Vis mer
Nyere SLR: McLaren-versjonen. 5.4 V8 med kompressor. 626 hk, 0-100 på 3,8 sekunder. Toppfart: 334 km/t. Foto: Knut Moberg Vis mer
Mosler MT 900 - engelsk/amerikansk superbil her presentert av RiSport. 5.7 V8, 600 hk, 0-100 på 3,1 sekunder. Foto: Knut Moberg Vis mer
Mosler MT 900 Foto: Knut Moberg Vis mer
Mosler MT 900 Foto: Knut Moberg Vis mer
Audi R8 i offisiell racing-versjon: R8 LMS GT3. Denne har V10-motor og 500 hestekrefter går rett i... bakhjulene. Dette er nemlig skikkelig racing, altså ingen firehjulsdrift. Men den kommer også i firehjulsdrevet gateversjon. Foto: Knut Moberg Vis mer
Ppi Razor - en Audi R8 med 460 hester. Ppi ha rogså utviklet en enda råere GTR-versjon med hele 580 hester. Foto: Knut Moberg Vis mer
Sbarro Alcador. Den eksentriske sveitseren stiller i år med en superbil med 400-hesters V12 "lånt" fra Ferrari. Foto: Knut Moberg Vis mer
Sbarro Alcador. Litt TVR-lignende front. Vis mer
Sbarro Alcador GTB Foto: Knut Moberg Vis mer
Kongen de siste årene: Bugatti Veyron. V16, 1001 hk, toppfart 407 km/t, 0-100 på 2,5 sekunder! Foto: Knut Moberg Vis mer
Saleen S7 Twin-Turbo. 7.0 V8 Bi-Turbo 750 hk, toppfart: 360 km/t Foto: Knut Moberg Vis mer
Saleen S7 Twin-Turbo. 7.0 V8 Bi-Turbo 750 hk, toppfart: 360 km/t Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.