Aston Martin V8 Vantage Roadster
Aston Martin V8 Vantage RoadsterVis mer

Store bilder!

Drømme- og konseptbiler i alfabetisk rekkefølge etter merke

Audi R8 - brukes her i rekrutteringsøyemed! Vis mer
BMW M3: V8, 420 hk Vis mer
Sørlies racing-BMW Z4 Vis mer
Vis mer
Bugatti Veyron, som nylig mistet verdensrekorden til SSC. Pris: Ca. 13 mill. Vis mer
Vis mer
Citroën Cruise Crosser - en studie av Franco Sbarro Vis mer
Vis mer
Ferrari 430 Vis mer
Vis mer
Vis mer
Ferrari 599 Fioriani Vis mer
Vis mer
Vis mer
Henning Solbergs rally-Ford Focus Vis mer
Vis mer
Konseptbilen fra 2005 som førte til Mondeo: Iosis, eksponent for Kinetic Design Vis mer
Vis mer
Mer Kinetic Design: Iosis X - som er blitt til kompakt-SUVen Ford Kuga Vis mer
En tidlig hybrid: Honda Insight, ny maskot for bladet Bilmagasinet Vis mer
Vis mer
Jaguars nyeste: XF - på bakhjulsdrevet XK-plattform. Overtar etter S-Type. Vis mer
Racerbilen Koenigsegg CCGT Vis mer
Vis mer
Miljøbil? Bioetanoldrevne Koenigsegg CCXR som kan produsere over 1.000 hk. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Lamborghini Gallardo. Ti sylindre, 500 hk Vis mer
Maserati Gran Turismo Vis mer
Maserati Gran Turismo Vis mer
Maserati Gran Turismo Vis mer
Mercedes SLR McLaren - her som reklame-blikkfang Vis mer
Morgan V6 Roadster - like rask som en Porsche 911! Vis mer
Nissan Mixim - et (kjørbart) el-bilkonsept. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Konseptbilen Opel GTC kan gi et hint om hvordan neste Opel Vectra vil se ut - slik Ford Iosis gjorde med Ford Mondeo (?) Vis mer
Vis mer
Vis mer
Verdens eneste eksemplar: Peugeot 908 RC ble vist første gang i Paris i fjor. Det er en luksussedan med V12-dieselmotor på 700 hestekrefter og 1.200 newtonmeter... Vis mer
Vis mer
Vis mer
Spesialutgave av Porsche Cayman Vis mer
Konseptbilen Saab 9-3X Vis mer
Vis mer
Toyota Fine-T-konsept Vis mer
Volvo XC60 er rett rundt hjørnet. Her er prototypen foreløpig... Vis mer
Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.