Renault Koleos har reelle terrengegenskaper - men kan ikke skilte med lavgir.
Renault Koleos har reelle terrengegenskaper - men kan ikke skilte med lavgir.Vis mer

Store bilder!

Joda, den kommer seg frem her også... Vis mer
...og fortsetter fremover. Kraften fordeles raskt og effektivt frem- og bakover. Vis mer
Designen bærer preg av kompromisser, men kravspesifikasjonen var klar på at bilen verken skal fremstå som aggressiv eller snobbete. Sånn sett er dette vellykket. Vis mer
Hekken har etter vår mening mer personlighet. Vis mer
Interiøret er behagelig og oversiktlig - som i nye Laguna. Vis mer
Ergonomisk førermiljø. Vis mer
Greit med plass i baksetene. DVD-anlegg er tilbehør. Vis mer
Middels bagasjeromsvolum. Vis mer
Bilen ble kjørt på tildels krevende fjellveier og bestod prøven med glans. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Trafikkbildet i Marokko er til tider eksotisk... Vis mer
Bilene kan selvsagt leveres med diverse ekstrautstyr og tilbehør. Vis mer
Profilen synes vi minner noe om Opel Antara. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Under lanseringen fikk vi prate med både Renaults nordiske sjef, Alain Margaritopol, og selveste toppsjefen for Renault-gruppen (og Nissan), Carlos Ghosn (t.h.) Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.