Alfa Romeo 147. Internasjonalt introdusert i 2000. Ansiktsløfting i 2004.
Alfa Romeo 147. Internasjonalt introdusert i 2000. Ansiktsløfting i 2004.Vis mer

Store bilder: Samtlige Alfa Romeo-modeller

156 GTA - sprekeste versjon av 156, som også finnes i en stasjonsvogn-versjon, Sportwagon.

Internasjonalt introdusert i 1997. Ansiktsløfting i 2003. Vil utgå i sammenheng med introduksjon av 159. Vis mer
Alfa Romeo 159. Vil erstatte 156 i år. Ankommer Norge sensommeren 2005. Vis mer
Alfa Romeo 166. Internasjonalt introdusert i 1998. Ansiktsløfting i 2003. Vil i løpet av nærmeste to år erstattes av 169. Vis mer
Alfa Romeo Spider. Roadster-versjon av utgåtte GTV. Internasjonalt introdusert i 1994. Ansiktsløfting i 2003. Vil sannsynligvis bli erstattet av kabriolet-/roadster-versjon av Brera. Vis mer
Alfa Romeo GT. Internasjonalt introdusert i 2003. Vis mer
Alfa Romeo Brera. Internasjonal introduksjon i år. Ankommer Norge på slutten av året. Vis mer
Alfa Romeo Kamal. Konsept-SUV. Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.