BMW 3.0 CSL - europamester med bl. a. Niki Lauda
BMW 3.0 CSL - europamester med bl. a. Niki LaudaVis mer

Store bilder: Racing-heltene

Vis mer
Aston Martin V8 Vantage rigget for racing Vis mer
Michael Schumacher ble verdensmester med denne Benetton-Ford i 1994 Vis mer
Vis mer
Brabham-BMW. Formel-1 verdensmester med Nelson Piquet i 1983 Vis mer
Vis mer
Corvette Callaway Vis mer
Jochen Mass ble europamester med denne Ford Capri på tidlig 70-tall. Også kjørt av Niki Lauda, Jackie Stewart og Emerson Fittipaldi! Vis mer
Moderne retro Cobra-Mustang i racing-mundur Vis mer
en Dürkop-Corvette Vis mer
Formel-1-Ferrari kjørt av Gilles Villeneuve på 70-tallet Vis mer
Lamborghini Gallardo - ADAC GT-Masters Vis mer
Vis mer
Vis mer
Ford GT 40 fra 1969 - seiret i Le Mans 1969 med Jacky Ickx og Jackie Oliver Vis mer
Lotus-Ford 1970 (Rindt-Fittipaldi) Vis mer
Jim Clarks Lotus fra 1968. Graham Hill ble verdensmester med denne Formel-1-bilen. Vis mer
Vis mer
Maserati MC12 Corsa. Den gjør 0-200 på 6,4 sekunder! Vis mer
Fullrigget racingutgave av MC12 - utført av EDO Vis mer
McLaren-Mercedes - F1-verdensmester med Mika Häkkinen og David Coulthard (1998) Vis mer
Mercedes supersport fra 50-tallet. Mer av denne typen i neste fotoalbum... Vis mer
Björn Waldegaard kjørte denne Mercedesen i afrikansk rally Vis mer
Vis mer
Penske-Mercedes: Indycar-mester i 1994 med Al Unser Jr. - i team med Emerson Fittipaldi Vis mer
Vis mer
Porsche rigget for ADAC GT-Masters Vis mer
Vis mer
Porsche 911 GT2 klar for GT-serien med Manthey-racing Vis mer
Porsche 956 - en av tidenes raskeste racerbiler. En 956 vant le Mans med Jacky Ickx og Graham Bell i 1982. Denne bilen ble kjørt på Le Mans av Pescarolo, Senna og Johansson. (8. plass) 956 har fortsatt runderekorden på Nürburgring Nordschleife med Stefan Bellof: 6.25.91 i 1983 (skal t.o.m. ha greid 6.11.13 uoffisielt) Vis mer
Porsche RS Spyder - med i Le Mans seriene igjen siden 2005. Vis mer
Vis mer
Renault Formel-1-mester med Nigel Mansell i 1992 Vis mer
Vis mer
Fullrigget Nissan Skyline GTR Vis mer
VW Touareg - Dakar-rallybilen kjørt av Carlos Sainz Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.