Cormate T-24 vil bli levert med motorer fra 170- 265 hk diesel (fart fra 40 til 50 knop) + bensinmotorer 220-320 hk (fart fra 44 til 55 knop). Priser med diesel fra 743.000, med bensin fra 695.000. Denne båten er ikke utstilt, men storebror T-27 er på plass.
Cormate T-24 vil bli levert med motorer fra 170- 265 hk diesel (fart fra 40 til 50 knop) + bensinmotorer 220-320 hk (fart fra 44 til 55 knop). Priser med diesel fra 743.000, med bensin fra 695.000. Denne båten er ikke utstilt, men storebror T-27 er på plass.Vis mer

Mer om nyhetene finner du her

Uværsbåt fra Silver Viking. Ona har fått navnet sitt etter fyret. Den har 320 dieselhester og Castoldi vannjet. Vis mer
A-jolla stammer fra 50-tallet. Den så da ut som en skoeske. Ny variant kom i fjor. Vis mer
Ungdommenes drøm: Arimar. Vis mer
Ungdommenes drøm: Arimar. Vis mer
Førerplassen på Askeladdens nye kystjeger: Commuter 11. Vis mer
Askeladden Commuter 11. Debut på Lillestrøm nå. Vis mer
Bavaria viser sin nye 30-foter. Vis mer
Mer for ungdommen. Blesser 360. Vis mer
Blesser 360. Vis mer
Buster AWC. Vis mer
Buster AWC. Vis mer
Denne har vi kjørt. Nor-tech 36 Supercat. Lenk finnes i hovedsaken. Vis mer
Fearless: Designet av Porsche. Vis mer
Fearless. Vis mer
Fearless med gjennomført eksosanlegg. Vis mer
Vis mer
Førerplass i Fearless. Vis mer
Fjord 40 Open er allerede oppgradert. Vis mer
IPS-drev fra Volvo på Fjord 40. Vis mer
Førerplass i Fjord 40 med stå/sittestoler. Vis mer
GH 23. Vis mer
Goldfish jobber videre med rib. Dette er en 29-foter. Vis mer
Nyhet fra Goldfish. 36-foter som skal brukes i racet England rundt. Den er utstyrt med to preparerte Yanmar dieselmotorer som her yter 380 hestekrefter hver. Vis mer
Nytt fra Hydrolift er S25 Sun. Hele dekket kan heises opp og den er strukket én fot i lengden. Lanseres først neste år. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Nyhet fra Ibiza. 28 Weekender med innenbordsmotor. En av flere nyheter fra Ibiza på messen. Vis mer
Litt Bentley-look på disse setene som finnes i flere Ibiza-modeller. Logoen ligner også på Bentley sin. Vis mer
EU-motor fra Mercruiser med kompressor. 662 hestekrefter. Vis mer
Nordic Star 32 Cruiser. Vis mer
Vis mer
Yamaha viste sin V8 påhenger. Sessa er eneste merke på messa som har denne motoren i salg på sine båter. 350 hestekrefter til 309.000 kroner. Mercury fikk panikk og lanserte fort en Verado 350 SCI. Den er derimot ikke vist på messen. Vis mer
Vis mer
Nordic Star 33 Sportsman. Vis mer
Nordkapp 620. Vis mer
Riva 33 Aquariva. 44 knop og rikelig med luksus. Leveres ferdig med alt utstyr, til og med Riva vannski. Vis mer
Riva førerplass. Den klassiske lykten på venstre side, gass- og girspak på rattet og bakspeilet er på plass. Speilet brukes til å se på de som soler seg bak på båten... Vis mer
Solplass på Riva. Vis mer
River. Vis mer
Sea Doo RXT 255. 255 er antellet hestekrefter. Denne er CE-merket som båt og kan kjøres lovlig i Norge. Vis mer
RXT 255 er en voldsom "badeleke". 0 til 80 går unna på 2,9 sekuder. Vis mer
Sealine SC35. Vis mer
Nyhet fra Sessa. Key Largo 26. Vis mer
Førerplass på Key Largo 26. Vis mer
Sessa Key Largo 36. En av svært få båter som er spekket for Yamaha V8. Vis mer
Sessa Key Largo 36. Vis mer
Vis mer
Viknes 1080. Vis mer
White Shark 228. Vis mer
Williams Turbojet. 0,9-liters turbomotor med vannjet. Vis mer
Førerplass på Williams Turbojet. Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.