Vis mer

Konsepter og prototyper

Vis mer
Vis mer
Lexus LF-A, for Nte gang som konsept - supersportsbilen med V10-motor nærmer seg nok produksjon Vis mer
Vis mer
Tøff Citroën for terrenget av Franco Sbarro Vis mer
Vis mer
Vis mer
Toyota Hybrid X - med bud om neste hybrid-løsning fra Toyota (etter Prius) Vis mer
Vis mer
EDAGs luksus-SUV-konsept Vis mer
Denne har vi sett tidligere - men nå nærmer Honda FCX seg visstnok stadiet av realiserbar prototype Vis mer
Vis mer
Mazda Hakaze Vis mer
Vis mer
El-studie fra Sbarro Vis mer
Vis mer
Ladas fremtid Vis mer
ItalDesign Giugiaro Vadho med hydrogen-V12 (fra BMW) Vis mer
Vis mer
Lexus hybrid supersport: FT-HS Vis mer
Vis mer
Honda med småbilbasert hybrid sportsbil-konsept: "Small Hybrid Sports Concept" Vis mer
Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.