Illustrasjonsbilder

Opels sidelykter i aksjon. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Opels sidelykter opplevd fra førersetet. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Opels innholdsrike frontlykt. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Avansert Opel-teknologi. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • BMWs "adaptive kjørelys" i aksjon. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • BMWs nær- og fjernlys følger rattbevegelsene og beveges sideveis med inntil 15 grader. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • "Adaptive kjørelys" fra BMW. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Mercedes-Benz E-klasse med "adaptive kjørelys". Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • 15 grader sideveis bevegelse utgjør mye når fjernlysene er aktivert. Plansjen er laget av Mercedes-Benz. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Hos Lexus er det kun nærlysene som beveges sideveis. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Lexus-importøren kaller sin teknologi for "frontlykter med automatisk kurvefunksjon". Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Skjematisk tegning av frontlykten i Lexus RX300. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Audis sidelykter i aksjon. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
  • Sidelyktpærene i Audi A8 er på 35 watt. Vis mer




  • Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.