Alfa Romeo 149 er ventet i 2009. Bildet er manipulert.
Alfa Romeo 149 er ventet i 2009. Bildet er manipulert.Vis mer

Gjennomgang av fremtidsbilene

Audi A1 Speedster kan bli en spennende bil, i 2012. Bildet er manipulert. Vis mer
Audi A3 Facelift er ventet i år. Bildet er manipulert. Vis mer
Audi A4 Allroad ville blitt en slager her hjemmme. Bildet er manipulert. Vis mer
Vi regner med at Audi Q5 og Q3 kommer. Q1 er mer usikkert, men her viser vi bilde av en mulig 3-dørs Q1. Bildet er manipulert. Vis mer
Audi RS6 sedan er sikker. Kommer i år. Bildet er manipulert. Vis mer
Merkelig TT. For sært til å være virkelighet? Bildet er manipulert. Vis mer
Ny BMW 7-serie er ventet neste år. Bildet er manipulert. Vis mer
BMW City kan bli virkelighet. En premium småbil. Lansering i nærmere 2012. Bildet er manipulert. Vis mer
Buick er en del av General Motors. Med Riviera vil de kanskje satse på en liten kabriolet. Bildet er manipulert. Vis mer
Hvis neste Ford Ka blir slik, blir det i hvert fall et stort løft fra dagens modell. Bildet er manipulert. Vis mer
Ny Mercedes E-klasse kommer i 2009. Vi er spent på utseende. Bildet er manipulert. Vis mer
Det kan virke som om Opel jobber med fiske ut igjen Calibra. Bildet er manipulert. Vis mer
Porsche er kjent for sine RS-modeller. Hvorfor ikke lage en RS-versjon av Cayman. Vis mer
Saab 9-1. Saab trenger sårt nye modeller. Dette er et forslag i kompaktklassen. Bildet er manipulert. Vis mer
Vi håper ikke den nye Golfen vil se ut som dette. Bildet er heldigvis manipulert. Vis mer
Dette er en Passat Coupe. Den er ventet i år og ser lekker ut. Bildet er manipulert. Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.