Alfa 8C Competizione. I neste artikkel viser vi også roadster-versjonen.
Alfa 8C Competizione. I neste artikkel viser vi også roadster-versjonen.Vis mer

Genève 2008: Første bildespesial

Citroën C5 - en flott ny mellomklassestasjonsvogn. Vis mer
Citroën C5 bakfra Vis mer
Dodge Zeo - et snertent elbil-konsept Vis mer
Italienske skjønnheter. EN klassisk Ferrari 365 Vis mer
Ny type miljøkonsept: Fisker Karma, en såkalt Plug-in hybrid. Vis mer
Ford Kuga er en ny europeisk SUV som vil konkurrere med bl.a. VW Tiguan. Vis mer
Kuga var hittil vist som konsept - her er produksjonsbilen. Vis mer
Gumpert er aktiv for tiden - denne råtassen heter Apollo og turnerer alle verdens bilmesser. Vis mer
Hyundais nye småbil, i10 Vis mer
Hyundai-konseptet iMode. Vis mer
Hyundai Sonata har fått en aldri så liten ansiktsløftning. Vis mer
Nå skal Infiniti erobre Europa. Her med modellen GX37. Vis mer
Koenigsegg er selvsagt i Genève. Her med CCX. Vis mer
Lexus blir visst aldri klar med sin LF-A... Men flott er i hvertfall roadsterversjonen - fortsatt dessverre som konsept. Vis mer
Mercedes SL har fått nytt oppsyn. Vi skal snart prøvekjøre den. Vis mer
Ny Mitsubishi-kombi. Foreløpig med navnet Prototype S-. Vis mer
Monteverdi - en staselig sveitsisk klassiker med 7,2-liters V8-motor og 380 hester. Vis mer
Renault Koleos. Fransk/japansk/koreansk Kuga- og Tiguankonkurrent Vis mer
Vi har sett bilen som kan kjøre under vann: Rinspeed SQuba. Vis mer
På tide Saab kommer med noe nytt. Foreløpig prototype: 9-4 X Vis mer
Think Ox - norsk konsept. Familiebil med el-motor og datatilkobling. Vis mer
Ny Toyota-SUV: Urban Cruiser Vis mer
VW Passat CC Vis mer
En klassiker fra 70-tallet får sin etterfølger: VW Scirocco. Minner kanskje litt om Volvo C30? Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.