Alfa 8C Competizione. I neste artikkel viser vi også roadster-versjonen.
Alfa 8C Competizione. I neste artikkel viser vi også roadster-versjonen.Vis mer

Genève 2008: Første bildespesial

Citroën C5 - en flott ny mellomklassestasjonsvogn. Vis mer
Citroën C5 bakfra Vis mer
Dodge Zeo - et snertent elbil-konsept Vis mer
Italienske skjønnheter. EN klassisk Ferrari 365 Vis mer
Ny type miljøkonsept: Fisker Karma, en såkalt Plug-in hybrid. Vis mer
Vis mer
Ford Kuga er en ny europeisk SUV som vil konkurrere med bl.a. VW Tiguan. Vis mer
Kuga var hittil vist som konsept - her er produksjonsbilen. Vis mer
Vis mer
Gumpert er aktiv for tiden - denne råtassen heter Apollo og turnerer alle verdens bilmesser. Vis mer
Hyundais nye småbil, i10 Vis mer
Hyundai-konseptet iMode. Vis mer
Vis mer
Hyundai Sonata har fått en aldri så liten ansiktsløftning. Vis mer
Nå skal Infiniti erobre Europa. Her med modellen GX37. Vis mer
Vis mer
Koenigsegg er selvsagt i Genève. Her med CCX. Vis mer
Lexus blir visst aldri klar med sin LF-A... Men flott er i hvertfall roadsterversjonen - fortsatt dessverre som konsept. Vis mer
Vis mer
Mercedes SL har fått nytt oppsyn. Vi skal snart prøvekjøre den. Vis mer
Ny Mitsubishi-kombi. Foreløpig med navnet Prototype S-. Vis mer
Vis mer
Monteverdi - en staselig sveitsisk klassiker med 7,2-liters V8-motor og 380 hester. Vis mer
Renault Koleos. Fransk/japansk/koreansk Kuga- og Tiguankonkurrent Vis mer
Vis mer
Vi har sett bilen som kan kjøre under vann: Rinspeed SQuba. Vis mer
På tide Saab kommer med noe nytt. Foreløpig prototype: 9-4 X Vis mer
Vis mer
Vis mer
Think Ox - norsk konsept. Familiebil med el-motor og datatilkobling. Vis mer
Vis mer
Ny Toyota-SUV: Urban Cruiser Vis mer
Vis mer
VW Passat CC Vis mer
En klassiker fra 70-tallet får sin etterfølger: VW Scirocco. Minner kanskje litt om Volvo C30? Vis mer
Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.