Maybach Exelero, vist i Frankfurt i 2005 Foto: Knut Moberg
Maybach Exelero, vist i Frankfurt i 2005 Foto: Knut MobergVis mer

Fotoalbum Exelero og Stola Prototyp

Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
På vei mot 350 km/t på Nardo-banen Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Her er bilen på Stola-standen i Genève, 2006 Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Dette er Stolas første prototyp. Den har en 6,2-liters Brabus-motor og hele 750 hestekrefter Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Stola på Essen Motorshow i 2007 - fortsatt i 750-hesters utgave Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Foto: Knut Moberg Vis mer
Bilen skal bygges i maks. 25 eksemplarer, står det her. (Essen, 2007) Foto: Knut Moberg Vis mer
Studiobilder fra Fulda og DaimlerChrysler Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Klassikeren fra 30-tallet øverst Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer
Foto: Daimler Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.