Spektakulær Bentley-design fra Zagato
Spektakulær Bentley-design fra ZagatoVis mer

Bildespesial nr. to fra Genève

Zagato har en forkjærlighet for britiske sports/luksusbiler: Her har han tatt for seg Bentley Continental. Vis mer
Giugiaro feirer 40 år med ItalDesign med denne kreasjonen: Quaranta (som betyr førti). Vis mer
Giugiaro Quaranta bakfra Vis mer
Giugiaro Quaranta har et temmelig spesielt dashbord... Vis mer
Dette er seneste modell A.D. Tramontana. Den er utstyrt med en 5,5-liters V12 biturbo som yter opp til 720 hestekrefter. Vis mer
Tramontana er faktisk en bil... Vis mer
Så er den her - dieselmonsteret fra Audi: Q7 V12 TDI. 500 hester og enormt dreiemoment. Vis mer
Nok et dieselmonster: Audi R8 V12 TDI Vis mer
Vis mer
Bugatti med en Nte spesialversjon av Veyron: Veyron Hermés. Vis mer
På Giugiaro-standen: Bugatti EB112 - luksuslimousinen som det (dessverre?) ikke ble noe av. Vis mer
Corvette ZR-1. I konkurranse med Porsche 911 turbo. 0-100 skal ikke ta mer enn 3,9 sek. Vis mer
ZR-1: Fire blanke enderør og solide hjul... Vis mer
Vis mer
Vis mer
Audi viste sin TTS for første gang. Vis mer
Audi viser også sin sportsdiesel som vi nylig omtalte. 170 dieselhester i TT TDI 2.0 Quattro. Vis mer
Uvant bakende for en dieselbil... Vis mer
Ingen messe uten Ferrari 430 roadster - som angripes stadig hardere av Lamborghini. Vis mer
Ferraris toppmodell per i dag - 599 Fioriano Vis mer
Rødglinsende Ferrarier i Genève - en del av stemningen. Vis mer
Siste utgave Ferrari 612 Scaglietti Vis mer
Spenstig italiensk: Fiat 500 Abarth. Vis mer
Vis mer
Mer fra Giugiaro-standen: Bizzarini Manta fra 70-tallet. Blir lagt merke til... Vis mer
En slags fisk på hjul? Bizzarini Manta by Giugiaro Vis mer
Honda lanserer splitter ny Accord Vis mer
Accord som sedan overrasker ikke... Vis mer
...og heller ikke som stasjonsvogn. Vis mer
Hummer HX Concept med V6 Flexifuel-motor. Vis mer
Hummer-konseptet HX har miljøalibiet i orden: Den kan gå på bio-drivstoff. Vis mer
Hyundai satser også grønt - og blått. iBlue-rekken har lavt utslipp av CO2. Vis mer
Hyundai iBlue - både i30 og i10. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Lotus Exige Eleven Vis mer
Vis mer
Vis mer
Maserati Quattroporte 2008 Vis mer
Sveitsisk supersportsbil fra 70-tallet. Monteverdi Hai med 7,2-liters V8 og toppfart nær 300 km/t! Vis mer
Monteverdi Hai forfra Vis mer
Vis mer
Nye Opel Meriva - foreløpig som konsept. Med portaldører. Vis mer
Meriva mer snerten enn sin forgjenger - kan det se ut til... Vis mer
Pagani Zonda Vis mer
Pagani-interiør. Resolutt sportslig. Vis mer
Ny, stor Skoda: Skoda Superb - både kombi og sedan i samme bil. Vis mer
Nye Superb er mye plass for pengene... Vis mer
Superb: Bagasjelokket kan løftes i to omganger: Første steg som en sedan, andre steg - vips! En kombikupé. Vis mer
Skoda Superb Vis mer
Vis mer
Egentlig en filmrekvisitt - men Speedracer er da kul nok. Vis mer
Spyker 8C. Ny utgave blir avduket snart, følg med i neste bildespesial... Vis mer
Spyker Peking to Paris. Ekstravagant. Vis mer
Sa vi ekstravagant? Vis mer
Vi mente ekstravagant. Vis mer
Subaru viser sin nye boksermotor som går på diesel. Først ut i Legacy og Outback. Vis mer
Saab 9-3 Turbo X - som vi nylig prøvekjørte. Vis mer
9-X, hybridstudie fra Saab Vis mer
Vis mer
Vis mer
Billig indisk: Tata Nano til under 15.000 kr - i India. Vis mer
Vis mer
Dekkprodusentene må vise kjøretøyer med hjul ikledd deres produkt. Vredestein var heldige: Dette er Giugiaro Quaranta før avdukingen. Vis mer
Volkswagen med kupélignende sedan: Passat CC Vis mer
Snerten stuss på Passat CC...

Følg med - det kommer mer! Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.