BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed

Følsom bil: Rinspeed Senso (2005) Vis mer
Den rå-senkede 600-hesters Rinspeed Chopster basert på Porsche Cayenne turbo Vis mer
Rinspeed Splash: Kjører til lands og til vanns. 10-millioners (2004)hydrofoilbil. Vis mer
Ultra-luksus i ørkenen: Rinspeed Bedouin (2003) Vis mer
Forlenges eller forkortes etter ønske: Rinspeed Presto (2002) Vis mer
Rinspeed Ego (E-Go)-rocket fra 1998. Vis mer
Rinspeed Xtrem: Fritids- og strandbil med integrert løftemekanisme for luftputefartøy! (1998) Vis mer
Hyllest til Talbot Lago: Rinspeed Yellotalbo (1995) Vis mer
Rinspeed Mono-ego (1996) Vis mer
Rinspeed Bugatti Cyan (1994) Vis mer
Verdens laveste: Sportsbilen Rinspeed Advantige R-one (2001) Vis mer
Rinspeed Roadster (1994) Vis mer
Rinspeed Veleno basert på Dodge Viper (1993) Vis mer
Rinspeed Tattoo (2000) Vis mer
Nissan og Rinspeed: en "Art-car" basert på 300 ZX dekorert med 420 sirkushester - og med 420 hestekrefter under panseret. (1992) Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.