Vis mer

BILDESPESIAL: 30 år med sprø biler fra Rinspeed

Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Følsom bil: Rinspeed Senso (2005) Vis mer
Vis mer
Den rå-senkede 600-hesters Rinspeed Chopster basert på Porsche Cayenne turbo Vis mer
Vis mer
Rinspeed Splash: Kjører til lands og til vanns. 10-millioners (2004)hydrofoilbil. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Ultra-luksus i ørkenen: Rinspeed Bedouin (2003) Vis mer
Vis mer
Vis mer
Forlenges eller forkortes etter ønske: Rinspeed Presto (2002) Vis mer
Vis mer
Rinspeed Ego (E-Go)-rocket fra 1998. Vis mer
Vis mer
Vis mer
Rinspeed Xtrem: Fritids- og strandbil med integrert løftemekanisme for luftputefartøy! (1998) Vis mer
Vis mer
Vis mer
Hyllest til Talbot Lago: Rinspeed Yellotalbo (1995) Vis mer
Vis mer
Vis mer
Vis mer
Rinspeed Mono-ego (1996) Vis mer
Vis mer
Rinspeed Bugatti Cyan (1994) Vis mer
Vis mer
Verdens laveste: Sportsbilen Rinspeed Advantige R-one (2001) Vis mer
Vis mer
Rinspeed Roadster (1994) Vis mer
Vis mer
Vis mer
Rinspeed Veleno basert på Dodge Viper (1993) Vis mer
Vis mer
Rinspeed Tattoo (2000) Vis mer
Nissan og Rinspeed: en "Art-car" basert på 300 ZX dekorert med 420 sirkushester - og med 420 hestekrefter under panseret. (1992) Vis mer
Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.