Re: (Case #XXXXXXX) Black Friday

Her er samtalen mellom Jernia.no-kunden og kundebehandleren.

Les saken som er basert på epostene her: Jernia.no frekk mot kunde

Fra: Kunde
Til: Kundebehandler

Hei.
Prøver å legger ordre på deres nettside på de tilbudene dere har i dag, men det kommer opp feil vare når jeg forsøker å legge de i handekurven. Kan dere hjelpe meg?

Legger ved bilder av produktene jeg ønsker å kjøpe på tilbud. Håper dette går greit.

Pakkepris på Bosch-verktøy
Bosch kappsag
Kvalitets kokkekniver

XXX

Fra: Kundebehandler
Til: Kunde

Hei.

Tenker du å kjøpe alle varene på de tre bildene eller var det noen bestemte varer?

Med vennlig hilsen
XXX
Salg og Kundeservice

Fra: Kunde
Til: Kundebehandler

Hei igjen, beklager sent svar.

Ja, det var det som var planen, men fikk som sagt tidligere ikke til å legge disse i handlekurven til deres rabbaterte priser på Black Friday.

Hvordan løser vi dette?

XXX

Fra: Kundebehandler
Til: Kunde

Hei.

Jeg kan muligens legge de inn som et tilbud på brukeren din hvis du har et kundenummerr hos oss. Men jeg lurer på om det målebåndet også skal være på tilbudet fordi jeg kun ser halvparten av bildet.

Med vennlig hilsen
XXX
Salg og Kundeservice

Fra: Kunde
Til: Kundebehandler

Hei igjen.

Nei, ikke målebåndet, men Bosch PCM 7S til 179,- samt pakkespris på diverse Bosch-verktøy til 29,- og Øyo kokkeknivsett til 137,-.

Kundenummer XXX.

Mvh
XXX

Fra: Kunde
Til: Kundebehandler

Hei igjen, er disse tilbudene lagt inn på min bruker??

XXX

Fra: Kundebehandler
Til: Kunde

Hei.

Siden du prøver så hardt så kan vel jeg bare sende alt gratis til deg. Er ikke det like greit?

Med vennlig hilsen
XXX
Salg og Kundeservice

Fra: Kunde
Til: Kundebehandler

Hei igjen.

Hva mener du? Mener du at dere skal gi meg disse produktene?? Det hadde jeg ikke forventet. Det hadde jo vært litt av en julegave... Da skal jeg tipse alle venner og bekjente om hvilken flott kundeservice Jernia har som løste dette problemet på en så uventet måte. Skal gi dere superbra omtale på prisjakt og HW. Gleder meg til å legge nye ordre på deres flotte nettbutikk.

TUSEN TAKK.

XXX

Fra: Kundebehandler
Til: Kunde

Hei.

Du er vel klar over at det var ironisk? Hvis du forventer at du klarer å lure noen som helst med det trikset der så tar du grundig feil. Sak avsluttet.

Med vennlig hilsen
XXX
Salg og Kundeservice

Fra: Kunde
Til: Kundebehandler

Hei igjen.

Jeg er mildt sagt sjokkert over denne kundeservicen. Er dette slik dere behandler alle kunder som prøver å bestille fra dere?