Å dusje trenger ikke å være kjedelig med denne fra Wellmore.
Å dusje trenger ikke å være kjedelig med denne fra Wellmore.Vis mer

Bildene fra den danske messen

Badekar og massasjedusj i en - fra Wellmore. Vis mer
Spa fra produsenten Hotspring. Les mer om: Swimspa; miniboblebad; badestamper og Verdens kuleste kar. Vis mer
Den tyske direktøren for Pamos var på messe i Danmark for å få finne skandinaviske distributører, blant annet til denne Limousinemodellen som han kalte den. Markedspris i Danmark ville bli rundt 16.000 euro. (Ca. 130.000 kroner)!!! Vis mer
Spabad fra Reffe. Vis mer
Innendørs modell for to: Spabad fra Wellmore. Vis mer
Utendørs spabad fra Wellmore. Vis mer
Bobler fra Bubble Whirlpool... Vis mer
Modell fra produsenten Calspas. Vis mer
Alltid plass til en til... Fra Calspas. Vis mer
Og så til noe helt annet: Vil du ha et utradisjonelt badekar, kan du kjøpe denne stenmodellen fra Danske Stenhuggerier. Og hva du bruker den til, ja, det bestemmer du selv... Vis mer
Man kan jo ikke leve av å drikke vann fra spabadene. Så derfor var vinlagringsprodusenten Vintagekeeping selvsagt også på messen. Les mer om: å investere i vin. Vis mer
Massasjestol fra Panasonic. Spabadene kan jo ikke gøre hele jobben, vel? Vis mer
Over hele messeområdet var det områder hvor man kunne legge seg for å slappe av. Her med kjempeputer fra Sitting Bull. Les mer om: Store, myke, deilige puter Vis mer
Og selvsagt var også Fatboy representert i avslapningsområdene. Vis mer
Irske Dimplex, som også finnes i Norge, var på messen i Herning. Her ses ulike elektriske peiser. For de som ingen pipe har, men likevel gjerne vil ha en peis å se på... Vis mer
Så er bordet dekket, noe for enhver smak! Vis mer
Ett av de sentrale områdene på messen, var fire trendzoner. Her kunne man teste seg selv, for å finne ut hvilken type man er: Cool, Classic, Creative eller Crazy? Vis mer
Danske Eckmann Alive (trendspottingbyrå) hadde en test-deg-selv stand på messen. Her kan man altså finne ut om man er Cool, Crazy, Crative eller Classic (fortsettelse følger i bildespesialen). Vis mer
Classic interiør: Stikkord er blant annet jord, høytid, tradisjoner, kvalitet, stabilitet, gamle symboler og trygghet. Vis mer
Elementer fra Classic-stilen. Vis mer
Cool interiør: Stikkord er blant annet luft, metall, utfordring, klarhet, nyskapende, provoserende, futuristisk og teknologisk. Vis mer
Elementer fra Cool-stilen. Vis mer
Crazy interiør: Stikkord er blant annet ild, fest, aktivitet, spontanitet, moro og mote. Vis mer
Elementer fra Crazy-stilen. Vis mer
Creative interiør: Stikkord er blant annet vann, kreativitet, følsomhet, familierelasjoner, håndlaget, gjør-det-selv, mønstre og naturmaterialer. Vis mer
Elementer fra Creative-stilen. Vis mer
Trip Trap of Denmark. Har i årevis vært populære (og dyre) tremøbler, hovedsakelig til utendørs bruk. Fås også i Norge, blant annet på Room. (Room ligger på Vindern i Oslo, men sender til hele landet på forespørsel.) Vis mer
Mer interiør fra Trip Trap. Vis mer
Småtteri fra Trip Trap. Vis mer
LKidz - kvalitets treleketøy for barn. (Er ikke på det norske markedet enda). Vis mer
Tresykkel fra LKidz. Vis mer
Småfigurer i tre fra LKidz. Vis mer
Det mest imponerende med hele messen var kanskje at en hel svær hall var satt av til lekeplass for barn og unge. Her var det det mest hjertet kunne begjære! Først ut: Innendørs sandkasse... Vis mer
Klatrestativ - med computerprogram, som kan stilles inn på ulike måter, og barna skal da klatre etter et bestemt mønster og konkurrere med hverandre. Vis mer
Zumm zumm. En hele bane med elektriske biler... Vis mer
Flere leker... Vis mer
Hoppeputer (og borger) var det flere av. Her ses ett helt fly som man kan gå inn i. Vis mer
Hoppeborger - velg selv om du vil besøke bamse eller Spiderman. Vis mer
I lekehallen kunne man også male sitt eget hus. Det ble fort populært, og unge så vel som eldre kunstnere var med på å male byen rød, blå, grønn, gul og... Vis mer




Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.






Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.