Pris, utstyr og tekniske data

Publisert: Onsdag 2. juli 2008 kl 06:00


Pris, utstyr og tekniske data

PRIS OG AVGIFTER Chrysler Grand Voyager
2.8 CRD Limited
Pris (eks. frakt og levering) 751.200 kr
Engangsavgift + vrakpant 362.831 kr
Moms 77.674 kr
Pris eksklusive avgifter 310.695 kr
   
MOTOR/GIRKASSE  
Motortype R4
Slagvolum 2.768 ccm
Effekt 163 hk/3.800 o/min
Dreiemoment 360 Nm/1.600 o/min
Girkasse/Trinn Aut/6
Drivhjul Foran
Aks. 0-100 km/t 12,8 sek
Toppfart 185 km/t
   
MILJØ/ØKONOMI  
Drivstoff/tankvolum Diesel/75 l.
Forbruk (blandet) 0,93 l/mil
Teoretisk rekkevidde (blandet) 80,6 mil
CO2-utslipp (blandet) 247 g/km
Diesel-partikkelfilter Ja
   
MÅL/VEKT/DEKK  
Egenvekt 2.179 kg
Lengde 5.143 mm
Bredde 1.954 mm
Høyde 1.750 mm
Akselavstand 3.078 mm
Tillatt tilhengervekt 1.600 kg
Dekk, standard 225/65-17
Dekk, testbil 225/65-17
Alu. felger Ja
   
EURO NCAP (på publiseringstidspunkt)  
Kollisjonstest: Poeng/stjerner (maks. 37/5) Ikke testet
Barnebeskyttelse: Poeng/stjerner (maks. 60/5) Ikke testet
Påkjørsel: Poeng/stjerner (maks. 36/4) Ikke testet
   
SIKKERHET  
Antispinn/Elek. stab. kontroll (ESP) Ja/Ja
Frontkollisjonsputer 2 stk
Sidekollisjonsputer 2 stk
Hodekollisjonsputer 2 stk
Knekollisjonsputer 0 stk
Deaktivering av passasjerkollisjonspute Nei
Hodestøtter 7 stk
Trepunktsbelter 7 stk
Startsperre/Alarm Ja/Ja
Xenon/bixenonlykter Ja/Nei
Svingbare frontlykter Nei
Sidelykter Nei
Lyktespylere Ja
Tåkelykter Ja
   
UTSTYR  
Sentrallås/Fjernbetjent Ja/Ja
Justerbart ratt høyde/lengde Ja/Nei
Klimaanlegg/Elektronisk/Soner Ja/Ja/3
El. vindu foran/bak Ja/Ja
Radio/CD-spiller Ja/Ja
Rattbetjent radio Ja
Kjørecomputer Ja
Fartsholder Ja
Regnsensor Nei
Automatisk nedblendbart bakspeil Ja
Navigasjon Ja
Elektrisk seteryggjustering Ja
Elektrisk lengdejustering av sete Ja
   
GARANTI/SERVICE  
Nybilgaranti 3 år
Garanti lakk/rust 3 år/7 år
Serviceintervall 12.000 km

chrysler voyager voyager chrysler test

DEL

Nye tester på Dinside

Volkswagen Passat: Førsteinntrykket er imponerende

Her er førsteinntrykket etter noen kilometer bak rattet.

TEST: Nye BMW X6 viser pondus

Nye BMW X6 er fortsatt rar, men sååå klar!

Bedre trådløs dekning? Vi har testet tre løsninger

Vi har testet tre ulike løsninger som kan hjelpe deg.

Har du noe å tilføye?

Velkommen til Dinsides diskusjon. Vi vil gjerne vite hva du mener, men husk at mange leser det du skriver. Hold deg til temaet og vær saklig, så slipper vi å slette eller moderere innlegg. Debatten er stengt mellom 23 og 07, og stenger automatisk 14 dager etter publisering. Mer om vilkårene her. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om skrivefeil eller lignende sendes til tips@dinside.no.

RSS RSS FEEDER:     Hele DinSide  |   DinSide Data  |   DinSide Motor  |   DinSide Reise  |   DinSide Økonomi  |   DinSide Jobb  |   DinSide Bolig  |   DinSide Mobil